Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 4 af 6 FørsteFørste 123456 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 40 af 51

Emner: Taske af plakater

  1. #31
    JanJac Gæst
    Flettede tasker af reklamer og aviser kan også laves af lange strimler og flettes efter samme princip som flettede julehjerter. Ved denne metode er der ingen syning - kun papirfoldning.

    Denne metode er emnet til næste Krea Vendel møde.

    Janne

  2. #32
    Tilmeldingsdato
    26 Jul 2009
    Geografisk sted
    Fyn, 5762
    Indlæg
    307
    Jeg er endelig kommet i gang med at prøve at lave disse smarte tasker/kurve af genbrugsmaterialer. Har fået hjælp fra nogle gode sider på nettet, men jeg KAN simpelthen ikke gennemskue, hvordan bunden laves. Hverken på en 'flad' taske eller en kurv med bund.
    Er der nogen af jer, der har prøvet det, der kan forklare det?
    Mvh. Mormal.

  3. #33
    lis ai Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af mormal Se meddelelser
    Jeg er endelig kommet i gang med at prøve at lave disse smarte tasker/kurve af genbrugsmaterialer. Har fået hjælp fra nogle gode sider på nettet, men jeg KAN simpelthen ikke gennemskue, hvordan bunden laves. Hverken på en 'flad' taske eller en kurv med bund.
    Er der nogen af jer, der har prøvet det, der kan forklare det?
    Jeg ville ha vedhæftet et billede; Men det er vist for stort; Men hvis du sender din mailadresse på en pm kan du få et billede af sammensyning af bund.

  4. #34
    Tilmeldingsdato
    07 Feb 2009
    Geografisk sted
    6870 Ølgod
    Indlæg
    441
    Citat Oprindeligt indsendt af lis ai Se meddelelser
    Jeg ville ha vedhæftet et billede; Men det er vist for stort; Men hvis du sender din mailadresse på en pm kan du få et billede af sammensyning af bund.
    Hej!

    Jeg vil også meget gerne om jeg må få dette billede.
    Jeg er ikke begyndt, men samler materialer og oplysninger - og ikke mindst mod til at begynde projektet.
    Har sendt dig en pb.

  5. #35
    lis ai Gæst
    Så fandt jeg lige et mindre billede af taskebunden. Og ellers har jeg lavet en hel vejledning af tasken som jeg vil sælge for 50 kr, da den ikke kan sendes på mail. Har prøvet at få den i rokkens download et par gange; Men det er aldrig lykkedes, da filerne åbenbart har været for store.
    I kan se andre detaljer af fremstillingen i "mit håndarbejde 2009".
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  6. #36
    Tilmeldingsdato
    26 Jul 2009
    Geografisk sted
    Fyn, 5762
    Indlæg
    307
    Ih, tusind tak for de fine billeder.
    Men bli'r der ikke også på denne måde en 'tap' til overs i den ene ende? Jeg kan ikke rigtig finde ud af at få 'hakkerne' til at gå op, hvis du forstår, hvad jeg mener.

    Har du prøvet at lave tasker med bund? For heller ikke her kan jeg gennemskue hvordan, man får det til at passe sammen...
    Mvh. Mormal.

  7. #37
    lis ai Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af mormal Se meddelelser
    Ih, tusind tak for de fine billeder.
    Men bli'r der ikke også på denne måde en 'tap' til overs i den ene ende? Jeg kan ikke rigtig finde ud af at få 'hakkerne' til at gå op, hvis du forstår, hvad jeg mener.

    Har du prøvet at lave tasker med bund? For heller ikke her kan jeg gennemskue hvordan, man får det til at passe sammen...
    Der bliver en lille tap i begge ender af bunden. Nogen "maser" den ind i tasken med en rund skruetrækker. Jeg foretrækker tappen.
    Du skal ha`et lige antal spidser i ringen inden du begynder sammensyningen.
    Jeg har endnu ikke lavet tasker med bund; Men det forekommer mig, at man fletter nogen strimler, der er nogen mm mindre/større end de andre og på denne måde får en bund.

  8. #38
    Tilmeldingsdato
    15 May 2007
    Geografisk sted
    4340 Tølløse
    Indlæg
    186
    Citat Oprindeligt indsendt af lis ai Se meddelelser
    Så fandt jeg lige et mindre billede af taskebunden. Og ellers har jeg lavet en hel vejledning af tasken som jeg vil sælge for 50 kr, da den ikke kan sendes på mail. Har prøvet at få den i rokkens download et par gange; Men det er aldrig lykkedes, da filerne åbenbart har været for store.
    I kan se andre detaljer af fremstillingen i "mit håndarbejde 2009".

    hvad er det for noget tråd du bruger til sammensyningen?

  9. #39
    Tilmeldingsdato
    24 Oct 2009
    Geografisk sted
    7900 Nykøbing Mors
    Indlæg
    406
    Man kan nu købe disse tasker i lædervarer forretninger.
    Den viste model koster 1500 kr !!!! Det er vist "Dyhrberg/Kern" der står for det.....

  10. #40
    lis ai Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af loerup Se meddelelser
    hvad er det for noget tråd du bruger til sammensyningen?
    Jeg bruger bomuldsgarn 12/6 fra Panduro art.nr021880

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •