Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 8 af 9 FørsteFørste ... 456789 SidsteSidste
Viser resultater 71 til 80 af 86

Emner: Hygge og Undervisning i at spinde 15-16/8-09

  1. #71
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Det er jo rå hygge, så det vil noget Får mig til at tænke tilbage på sidste år, hvor vi sad et andet sted

    Rigtig god fornøjelse til søndagsdeltagerne!
    og Julemor

  2. #72
    Tilmeldingsdato
    30 Apr 2007
    Geografisk sted
    Nyrup
    Indlæg
    700
    Så er sidste spinder taget hjem - og ja vi fik spundet og snakket og snakket og spundet Tak for en dejlig dag!
    "Brumby" begav sig ud i spindingen med sit eget hundeuld og fik gode råd, med på vejen af Klasus. Faktisk havde vi slet ikke tid til at tage billeder, selvom kamaret stod på bordet.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Spelsauen
    varmestuestrikker

  3. #73
    klasus Gæst
    Ja, og den sidste spinder er nu også kommet hjem.

    Tak til Spelsauen for at lægge hus til....... Og ører.......

    16082009063.jpg 16082009064.jpg

    Ja, Brumby fik prøvet, og jeg tror nok at hun kan lokkes til trods for, at det vist var en tålmodighedprøve.Og som I kan se, trådte Spelsauen også der-ud-af.

  4. #74
    Tilmeldingsdato
    07 Jul 2009
    Geografisk sted
    4180 Sorø
    Indlæg
    637
    Det var virkelig sjovt og prøve... og jeg vil da nok også gerne prøve en anden gang, men jeg får nok aldrig købt min egen rok...

    Tak for en rigtig hyggelig dag!!
    Venlig Hilsen Brumby
    Intet håndarbejde må være perfekt - lav altid een fejl... Så man kan se at det er håndarbejde...

  5. #75
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Pas på Brumby - en dag kan du slet ikke leve uden
    og Julemor

  6. #76
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Rart at se i også fik hygget jer ...
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  7. #77
    karin olsen Gæst
    tusind tak til dig spelsau for at lægge hus til spindetræffet. synes det var rigtig hyggeligt at få sat "ansigt " på jer rokkere... og stor tak til bente for det gode råd med mit bisonuld. nu kører det bare derudaf. er i hvert fald ikke sidste gang jeg har været på spindetræf.glæder mig til at se jer igen ..

  8. #78
    Tilmeldingsdato
    30 Apr 2007
    Geografisk sted
    Nyrup
    Indlæg
    700
    Citat Oprindeligt indsendt af karin olsen Se meddelelser
    tusind tak til dig spelsau for at lægge hus til spindetræffet. synes det var rigtig hyggeligt at få sat "ansigt " på jer rokkere... og stor tak til bente for det gode råd med mit bisonuld. nu kører det bare derudaf. er i hvert fald ikke sidste gang jeg har været på spindetræf.glæder mig til at se jer igen ..
    Ja selv tak Karin Olsen, nu er jeg spændt på om jeg formår at prikke (nålefiltet) sådan en "Bison" til!
    Spelsauen
    varmestuestrikker

  9. #79
    mutti Gæst
    Skønt at se at I har haft en dejlig dag.

  10. #80
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    5500 Middelfart
    Indlæg
    892
    Tusind tak for husly, Spelsauen. Det var råhyggeligt. Og tak til alle de dejlige Rokkere og deres gode råd, humør og ideer - og mad. Jeg ved ikke om det var mig, der talte mest, men har helt ondt i kæberne af at snakke..
    Jeg var også heldig at prøve at spinde lidt silke og noget skønt merino uld - det vil jeg bestille noget af til en trøje. Hundeuld havde godt nok sit hyr med at lære mig, hvordan det skulle gøres, men jeg må jo øve og øve, så kommer det. Jeg synes nu ellers godt, jeg kan spinde, men her var altså nyt at lære, så det var dejligt.
    Tak til Uldorama og Reneé for donationen. Det var flot gjort.
    -og så den dejlige hund. Skøn lille bamsevovse.
    Ja, en rigtig dejlig dag, og jeg higer efter at komme videre, men må lige vente et par dage, da jeg har for travlt.
    Så skal jeg nok lægge billeder ind af garnet.
    Tak, Spelsauen for et godt initiativ.
    Strikke Marie

Side 8 af 9 FørsteFørste ... 456789 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •