Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 14 af 14

Emner: Krølle bølle

  1. #11
    Cathrine Gæst
    KRØLLE BØLLE! Som Bornholmer kan man ikke andet end at holde af den fyr :)

  2. #12
    strikpigen Gæst

    Obs

    Jeg syntes den lille fyr er super flot og rigtig dejlig, men i skal lige være lidt obs på denne lille fyr.

    Da min mand og jeg var på Bornholm sidste år, med vores børn, ville vi prøve at finde et strikke mønster med den lille fyr, da mine børn mægtig gerne ville have mor til at strikke en bluse med denne lille fyr på.

    Vi prøvede mange steder men uden held, til sidst gik vi i en souvenier butik og købte en bog som jeg ville bruge til at lave mit eget mønster efter, vi fortalte dem i butikke hvad jeg skulle bruge billedet til, så sagde den venlige mand ved kassen at ideen vare super god, men jeg absolut kun skulle strikke den til mine egne børn, da der var et par stykker som havde forsøgt at fabrikere et strikkemønster med denne lille fyr, og de havde begge fået en sag på halsen, pga rettighederne til denne lille fyr.

    Dette vedkommer ikke mig hvad andre gør, dette er bare en orientering til jer.

    Knus
    Strikpigen

  3. #13
    oscarsmor Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af strikpigen Se meddelelser
    Jeg syntes den lille fyr er super flot og rigtig dejlig, men i skal lige være lidt obs på denne lille fyr.

    Da min mand og jeg var på Bornholm sidste år, med vores børn, ville vi prøve at finde et strikke mønster med den lille fyr, da mine børn mægtig gerne ville have mor til at strikke en bluse med denne lille fyr på.

    Vi prøvede mange steder men uden held, til sidst gik vi i en souvenier butik og købte en bog som jeg ville bruge til at lave mit eget mønster efter, vi fortalte dem i butikke hvad jeg skulle bruge billedet til, så sagde den venlige mand ved kassen at ideen vare super god, men jeg absolut kun skulle strikke den til mine egne børn, da der var et par stykker som havde forsøgt at fabrikere et strikkemønster med denne lille fyr, og de havde begge fået en sag på halsen, pga rettighederne til denne lille fyr.

    Dette vedkommer ikke mig hvad andre gør, dette er bare en orientering til jer.

    Knus
    Strikpigen
    Jeg har nu osse kun tænkt mig at bruge den til min egen søn, vil da ikke lave den til andre, så er det jo ikke sjovt mere..
    mvh oscars mor

  4. #14
    klasus Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af strikpigen Se meddelelser
    Jeg syntes den lille fyr er super flot og rigtig dejlig, men i skal lige være lidt obs på denne lille fyr.

    Da min mand og jeg var på Bornholm sidste år, med vores børn, ville vi prøve at finde et strikke mønster med den lille fyr, da mine børn mægtig gerne ville have mor til at strikke en bluse med denne lille fyr på.

    Vi prøvede mange steder men uden held, til sidst gik vi i en souvenier butik og købte en bog som jeg ville bruge til at lave mit eget mønster efter, vi fortalte dem i butikke hvad jeg skulle bruge billedet til, så sagde den venlige mand ved kassen at ideen vare super god, men jeg absolut kun skulle strikke den til mine egne børn, da der var et par stykker som havde forsøgt at fabrikere et strikkemønster med denne lille fyr, og de havde begge fået en sag på halsen, pga rettighederne til denne lille fyr.

    Dette vedkommer ikke mig hvad andre gør, dette er bare en orientering til jer.

    Knus
    Strikpigen
    Dette er noget jeg går MEGET højt op i - men forholdsreglerne er taget:

    1. jeg har selv tegnet den i hånden - efter indtryk og billeder - hvilket er tilladt
    2. korstingsbroderiet er skabt ud fra min egen tegning
    3. jeg anvender ikke min tegning og mit broderi kommercielt

    Fordi jeg selv har skabt såvel tegning som broderi er ophavsretten til korsstingsmønstret min - MEN jeg - eller andre der har adgang til denne - må IKKE anvende den kommercielt, da jeg jo ikke har ophavsret til figuren.

    Dette gælder selvfølgelig også alle andre figurer

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •