Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 7 af 7

Emner: Hjælp til hæklede DROPs pulsvarmere

  1. #1
    Tina HM Gæst

    Hjælp til hæklede DROPs pulsvarmere


    Hej
    Er der nogen der kan hjælpe mig med diagrammet til hæklede DROPs pulsvarmere. Jeg har hæklet 1. omgang med muslinge, men kan ikke finde ud af første ”diagram”-omgang (altså der hvor diagrammet starter).
    Diagrammet findes her http://www.garnstudio.com/lang/dk/visoppskrift.php?d_nr=108&d_id=25&lang=dk

    Tusinde tak og ha' en god dag.
    Tina


  2. #2
    Tina Gæst
    Jeg er næsten 100 % sikker på, at Kinoll også har hæklet disse pulsvarmere.
    Så når hun kommer på banen, vil hun med garanti hjælpe dig videre.

  3. #3
    lis ai Gæst
    Du har sluttet med 1 kædemaske i den 1. muslingerække, så fortsætter du 2. omgang med 4 luftmasker og 1 dobbelstangmasker ned i kædemasken og så 7 luftmasker og en dobbeltstang maske ned i 1. rækkes fastmaske

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    04 Mar 2009
    Geografisk sted
    østjylland 8500
    Indlæg
    319
    Citat Oprindeligt indsendt af lis ai Se meddelelser
    Du har sluttet med 1 kædemaske i den 1. muslingerække, så fortsætter du 2. omgang med 4 luftmasker og 1 dobbelstangmasker ned i kædemasken og så 7 luftmasker og en dobbeltstang maske ned i 1. rækkes fastmaske
    Det er nemlig rigtigt --jeg har også hæklet dem, de er supernemme og flotte i forskellige farvesammensætninger --

  5. #5
    Tina HM Gæst
    Tusinde tak for hjælpen Ha' en god dag.
    Tina

  6. #6
    lis ai Gæst
    Selvtak Tina. Dejligt at høre, at du kunne komme videre, så venter vi bare på at se resultatet.

  7. #7
    Tina HM Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af lis ai Se meddelelser
    Selvtak Tina. Dejligt at høre, at du kunne komme videre, så venter vi bare på at se resultatet.

    Jeg skal nok vise frem....er dog lige startet på et hæklet tørklæde, som bare "kører derudaf".

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •