Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 15

Emner: Ny væv sat op

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    04 Oct 2007
    Geografisk sted
    7160 Tørring
    Indlæg
    563

    Ny væv sat op

    Ja det er jo ikke meget der sker her under væv, så det må jeg jo gøre noget ved.
    Jeg har fået en ny væv den er større end den jeg havde og så er der 12 tramper og skafter. Så waw.
    Jeg har lige her i dag sat trend på, det er et tørklæde i mega orange. Det skal væves i et mønster med lærredsbinding og en 1/3 kipper. Håber det lykkes og at det bliver pænt.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Mvh. Marianne

  2. #2
    jannie Gæst
    nej hvor spændende Det er fantastisk at se sådan en væv med alle de tråde (trend hedder det vel) Bare jeg havde plads til en men jeg nøjes med at se hvilke skønne ting du laver
    Har også været inde på din hjemmeside gode sider

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    04 Oct 2007
    Geografisk sted
    7160 Tørring
    Indlæg
    563
    Citat Oprindeligt indsendt af jannie Se meddelelser
    nej hvor spændende Det er fantastisk at se sådan en væv med alle de tråde (trend hedder det vel) Bare jeg havde plads til en men jeg nøjes med at se hvilke skønne ting du laver
    Har også været inde på din hjemmeside gode sider
    Jannie du skulle have dig en terapivæv, sådan en har jeg også, den kan stå i et skab når man ikke bruger den. Når først en væv er sat op, så er det ikke så hårdt for fingre og håndled, som det er at strikke og hækle. Der kan komme mange skønne ting ud af en terapivæv.
    Knus.
    Mvh. Marianne

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Sikke en flot væv og en flot farve trend! Ja, jeg har også dårlig samvittighed. Jeg skal se, at få tid til at væve noget på min børnevæv. Det er den eneste, jeg har plads til i min lille lejlighed.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  5. #5
    jannie Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af strikkelise Se meddelelser
    Jannie du skulle have dig en terapivæv, sådan en har jeg også, den kan stå i et skab når man ikke bruger den. Når først en væv er sat op, så er det ikke så hårdt for fingre og håndled, som det er at strikke og hækle. Der kan komme mange skønne ting ud af en terapivæv.
    Knus.
    det lyder som en god ide Den arbejder jeg lige lidt videre på skabspladsen kan vel skaffes ved at gøre Bo's del mindre for mit tøj og ting skal jo være der

  6. #6
    klasus Gæst
    Undskyld, men hva' dælen er en terapivæv?

  7. #7
    jannie Gæst
    ja jeg har lige prøvet at slå det op på google og der skete ingenting så det ved jeg heller ikke men vil gerne lære at væve

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    04 Oct 2007
    Geografisk sted
    7160 Tørring
    Indlæg
    563
    Det er sådan en model
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Mvh. Marianne

  9. #9
    klasus Gæst
    Tak for svaret - den ser godt nok avanceret ud - jeg tror nok at jeg nøjes med min lille bordvæv - som er sådan en her http://www.ashford.co.nz/weaving/knitters_loom.htm

  10. #10
    jannie Gæst
    tak begge to for billeder så ved jeg hvad jeg skal kigge efter

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •