Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 31

Emner: Blomster i maj

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    08 Mar 2009
    Geografisk sted
    6000 Kolding
    Indlæg
    460
    Virkelig virkelig smukt ... jeg har ikk fantasi eller evner til andet end klippe blomster af og samle dem i en buket til at proppe i en vase.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Tosset med dyr, håndarbejde og maleri

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Takker

    Hvor er det dejligt at se blomster i andre vaser, end mine egne. Tak dansbo Jeg kan næsten dufte din Syren og Tulipan - og dine Bonderoser er længere fremme end mine
    og Julemor

  3. #13
    Rysse Gæst
    Super flotte bukketter og dekorationer der er lavet.

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    08 Mar 2009
    Geografisk sted
    6000 Kolding
    Indlæg
    460
    Citat Oprindeligt indsendt af Zep Se meddelelser
    Takker

    Hvor er det dejligt at se blomster i andre vaser, end mine egne. Tak dansbo Jeg kan næsten dufte din Syren og Tulipan - og dine Bonderoser er længere fremme end mine
    Den har også fyldt stuen med duft kan jeg sige :)
    Ja jeg synes også bonderoserne er tidlig på den i år, jeg har mange af dem og de står med utrolig mange knopper i år
    Ønsker mig en sart lyserød til min fødselsdag, og ville også vildt gerne have sådan et tulipantræ, kan være jeg kan få ønsket opfyldt i den nye have, hvis vi får huset.

    Zep, kender du Karen/Vildrose? Synes jeg har set dig på facebook og i deler jo blomster-interessen kan jeg se.
    Tosset med dyr, håndarbejde og maleri

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Det må være rigtig smukt med mange Bonderoser på en gang!

    Jo jeg kender bestemt Karen/Wildrose
    og Julemor

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Hvor skønne, vi har 20 meter hegn med syrener, og bare at gå ude i haven er skønt, hvilken duft.(50)

    Psst Dansbo Zep og Karen driver froralen.dk , du skulle kigge derind, men pas på du bliver nok hængende
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  7. #17
    Tilmeldingsdato
    03 Jun 2007
    Geografisk sted
    Vejle
    Indlæg
    3
    Citat Oprindeligt indsendt af dansbo Se meddelelser
    Den har også fyldt stuen med duft kan jeg sige :)
    Ja jeg synes også bonderoserne er tidlig på den i år, jeg har mange af dem og de står med utrolig mange knopper i år
    Ønsker mig en sart lyserød til min fødselsdag, og ville også vildt gerne have sådan et tulipantræ, kan være jeg kan få ønsket opfyldt i den nye have, hvis vi får huset.

    Zep, kender du Karen/Vildrose? Synes jeg har set dig på facebook og i deler jo blomster-interessen kan jeg se.
    Hej Lone Dansbo
    Jojo Zep og jeg kender hinanden Vi er et par 'kønne blomster' kan jeg fortælle dig..!
    Jeg er også med her på Rokket - et fantastisk forum - dog mest som 'kikker', men det nyder jeg til gengæld meget

    Kh/Karen - Wildrose

  8. #18
    Birgitma Gæst
    Det er nogle flotte blomster.
    I skal lige se min duftsnebold, jeg kan godt forstå hvorfor den har det navn.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  9. #19
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Den er skøn Birgitma
    og Julemor

  10. #20
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Jeg har nået ukrudtsgræs, som jeg holder så meget af, at jeg overvejer at lave et bed til det alene. Det er lidt fjeragtigt,. så den mindste bevægelse i luften får det vibrere - selv i vinduet med varmen fra radiatoren under...

    Da jeg var ude for lidt siden kunne jeg ikke nære mig for at plukke en håndfuld og en lille håndfuld Alunrodblade og min hidtil eneste Franske Anemone, som godt nok var gået til ro.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    og Julemor

Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •