Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 14 af 14

Emner: Hundekiks

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Det var jo ikke hver dag, vores hunde fik en gulerod, Strikkemusen! Men det er godt for hundens tænder, at have noget at gnave/bide i!!

    Jeg mente bare, at en enkelt gulerod engang imellem kan vel ikke skade. Jeg kan forstå, hvis de fik mange gulerødder hver dag og det gjorde de ikke.

    Min far sagde, at hans hunde skulle ikke tigge ved bordet og måtte derfor ikke få noget ved bordet. Men hvem ødelagde det selv!! Min far!! Vi kunne ikke undgå at høre, når han stak dem en bid tvebak under bordet. De elskede alt, som knasede.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    04 Dec 2008
    Geografisk sted
    8464 Galten
    Indlæg
    106
    Tak for opskriften, Missemor. Den virker overkommelig og som noget selv jeg kan finde ud af!!
    Men hold op hvor er jeg træt af at der i ALLE opskrifter jeg finder/får skal kærnemælk i, svenskerne gider åbenbart ikke drikke det (jeg forstår dem!) så det er fuldstændigt umuligt at opdrive, men Nette har instrueret mig i at man godt kan bruge alm. mælk ;)

    Trudi59: tak for linket, dem må jeg prøve en dag!

    Vi giver ham nu også rå gulerødder, det er han ret vild med.

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    04 Dec 2008
    Geografisk sted
    8464 Galten
    Indlæg
    106
    ...så er de i ovnen! Så bliver det spændende at se hvad det ender med!

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Citat Oprindeligt indsendt af CharlotteSol Se meddelelser
    Tak for opskriften, Missemor. Den virker overkommelig og som noget selv jeg kan finde ud af!!
    Men hold op hvor er jeg træt af at der i ALLE opskrifter jeg finder/får skal kærnemælk i, svenskerne gider åbenbart ikke drikke det (jeg forstår dem!) så det er fuldstændigt umuligt at opdrive, men Nette har instrueret mig i at man godt kan bruge alm. mælk ;)

    Trudi59: tak for linket, dem må jeg prøve en dag!

    Vi giver ham nu også rå gulerødder, det er han ret vild med.
    Tjaaa, med alm. mælk har jeg ikke prøvet, men det bliver spændende at høre resultatet. Ham jeg har fået den oprindelige opskrift af, før jeg ændrede lidt med kerner m.m. siger, at kærnemælken er fordi den har en hæveeffekt. Så hvis dine rugbrød med mælk ikke bliver så høje, kan der måske kompenseres med lidt mere gær.

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •