Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 2 af 2

Emner: hjælp til flodhesten frans, opskrift her fra siden

  1. #1
    sommer79 Gæst

    hjælp til flodhesten frans, opskrift her fra siden

    hej
    Lidt om mig, er ny herinde og gravid med mit første barn og er begyndt at hækle lidt og er gået i gang med flodhesten frans, men har lidt problemer.

    når jeg hækler starter jeg omgangen med en luftmaske,og hækler 1. fm i 2. fm på rækken men dette gør at omgangen start drejer. er det rigtigt?
    mit problem er nu hvor jeg er kommet til hovedet række 25-60 ved jeg ikke om midtfor og midtbag er det samme sted hele tiden eller de følger luftmasken der jo drejer.

    jeg ved ikke om det giver mening.

    håber at der er nogen der kan hjælpe

    hilsen Sommer79

  2. #2
    lis ai Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af sommer79 Se meddelelser
    hej
    Lidt om mig, er ny herinde og gravid med mit første barn og er begyndt at hækle lidt og er gået i gang med flodhesten frans, men har lidt problemer.

    når jeg hækler starter jeg omgangen med en luftmaske,og hækler 1. fm i 2. fm på rækken men dette gør at omgangen start drejer. er det rigtigt?
    mit problem er nu hvor jeg er kommet til hovedet række 25-60 ved jeg ikke om midtfor og midtbag er det samme sted hele tiden eller de følger luftmasken der jo drejer.

    jeg ved ikke om det giver mening.

    håber at der er nogen der kan hjælpe

    hilsen Sommer79
    Du skal ikke begynde omgangen med 1 luftmaske; men hækle i fortsatte omgange. Det er en god ide at sætte en tråd, hvor omgangen begynder og lade den følge med arbejdet op. Du vil stadig se en lillebitte forskydning af omgangen og det er bugen.

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •