Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 5 af 5

Emner: Brother Galaxie - hvordan laves egne broderikort?

  1. #1
    Moster Gertie Gæst

    Brother Galaxie - hvordan laves egne broderikort?

    Til min noget "bedagede" Brother, har jeg fået digitialiseret nogle logoer. Nu ligger logoerne på computeren og symaskinen står på sin plads... Hvordan får jeg filerne til symaskinen??? Hjælp

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    10 Feb 2007
    Geografisk sted
    Prescott Valley, Arizona
    Indlæg
    125
    Jeg har godt nok husqarna, men der har jeg en knap der hedder send, og så har jeg en kortlæser der er sat til pc,en med usbstik, og så vupti er de på mit sykort.
    Ellers må der ligge en manual på nettet til din maskine.
    Hilsen Grethe

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    08 Mar 2009
    Geografisk sted
    6000 Kolding
    Indlæg
    460
    Har du usb-stik på din Brother? Ellers er det måske et kabel du skal bruge mellem symaskinen og computeren - eller en diskette, det kommer an på din maskine, jeg kender ikke lige din Brother. Jeg har selv en Husqvarna og der medfulgte der en usb-stick hvor jeg kan gemme broderier på fra computeren og derefter putte dem over i symaskinen.
    Tosset med dyr, håndarbejde og maleri

  4. #4
    Moster Gertie Gæst
    Jeg har ikke usb-stik på min symaskine - kun en rille til at sætte kort i..., men 1000 tak for svarene

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    7100 Vejle
    Indlæg
    436
    så vil jeg gætte på du mangler en kortlæser, som er, gætter jeg på en lille kasse der forbindes med komputeren via et usb stik, der skal du sætte dit kort i og overføre motivet via dit program. så tages kortet ud, puttes i symaskinen og du kan så finde broderiet.
    Hilsen Knhobby - Kirsten

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •