Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 23

Emner: Mangler ide til kjole/tunika

  1. #1
    Enaj Gæst

    Mangler ide til kjole/tunika

    Min svigerinde har spurgt om jeg vil strikke en kjole/tunika til min niece. Hun er lige blevet 2 år. Den skal først være færdig til jul, da den skal bruges som julekjole, så jeg har heldigvis god tid. Men nu kan jeg slet ikke finde ud af hvilken kjole jeg skal strikke. Ideer modtages med tak.

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    28 Nov 2007
    Geografisk sted
    Ramløse v/Helsinge - 3200
    Indlæg
    37
    Hej Jane

    Du skal da strikke et topstykke til den lille størrelse.

    Nivea/Merete

  3. #3
    Enaj Gæst
    Ja det har jeg også foreslået svigerinden, men hun synes 270 kr er for dyrt for garn og opskrift. Egentlig er jeg lidt enig med hende, vi forstår ikke at kittet koster det samme uanset om man skal strikke str 2 år eller str 12 år, der må jo gå mere garn til str 12 år. Men jeg ville nu gerne strikke den til hende, den er superflot.

  4. #4
    klasus Gæst
    Hvad med klokkeblomst-kjolen, som ligger i download http://www.rokken3.dk/forum/local_links.php?catid=203 ?

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    13 Feb 2007
    Geografisk sted
    dalby , 4690 haslev
    Indlæg
    703
    Hvorfor virker download ikke ... prøvede at finde opskriften på klokkeblomstkjolen , men den siger at der er fejl , og at det ikke kan repareres

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    10 Sep 2007
    Geografisk sted
    Skjern
    Indlæg
    220
    Så vidt jeg kan se på Geilsk's hjemmeside koster topstykket kun 170 kr. i str. 2-6 år.

  7. #7
    olde66 Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af conras Se meddelelser
    Så vidt jeg kan se på Geilsk's hjemmeside koster topstykket kun 170 kr. i str. 2-6 år.
    Det samme kommer jeg frem til

  8. #8
    Enaj Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af conras Se meddelelser
    Så vidt jeg kan se på Geilsk's hjemmeside koster topstykket kun 170 kr. i str. 2-6 år.
    Ja det har jeg også set i dag, men i går da vi var inde og se på den kom der kun en pris frem uanset størrelse vi valgte, nemlig 270 kr. Muligvis har vi haft for lidt tålmodighed, så siden ikke nåede at skifte eller hvad ved jeg
    Jeg kunne da heller ikke forstå at der ikke skulle være en prisforskel fra str 2 og op til str 12.

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    25 Oct 2007
    Geografisk sted
    Vestjylland
    Indlæg
    188

    Forslag til tunika

    http://www.ingelise.dk/page33.aspx?recordid33=1645

    Jeg har strikket den til min datter .... den bliver tit beundret :o)

    God strikkelyst.

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    10 Sep 2007
    Geografisk sted
    Skjern
    Indlæg
    220
    Spørgsmål ang. Topstykket (som jeg også er lidt lun på):

    Hvis jeg bestiller kittet i str. 2-6 år, får jeg så også opskriften i de større størrelser, eller er det kun 2-6 år?

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •