Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 6 af 7 FørsteFørste ... 234567 SidsteSidste
Viser resultater 51 til 60 af 62

Emner: Topstykket

  1. #51
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    4050 Skibby, Hornsherred
    Indlæg
    143
    Jeg har også købt garn hos Holst for første gang.
    Det er rigtig at der har været nogen leveringstid på hendes garn.
    Der går 1-2 dage inden betaling kan ses på hendes konto.
    Så ved jeg hun har haft udsolgt af nogle farver og derfor har ventet på at få dem hjem, inden ordren er ekspederet.
    Jeg gav tilsagn om at ville vente med at få min ordre tilsendt indtil farven crocus var på lager igen. Tog en uges tid.
    Regner med at det er et opstarts-fænomen.
    Men det er nogle lækre farver og et must at have farvekortet.
    Jeg er spændt på, hvordan kvaliteten holder i vask og i brug.
    Er gået igang med barne-Elvira.
    hilsen mormorstrik
    x 5 børnebørn
    Min blog finder du vej til via min profil

  2. #52
    Isanna Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af annie Se meddelelser
    Jeg har også købt garn hos Holst for første gang.
    Det er rigtig at der har været nogen leveringstid på hendes garn.
    Der går 1-2 dage inden betaling kan ses på hendes konto.
    Så ved jeg hun har haft udsolgt af nogle farver og derfor har ventet på at få dem hjem, inden ordren er ekspederet.
    Jeg gav tilsagn om at ville vente med at få min ordre tilsendt indtil farven crocus var på lager igen. Tog en uges tid.
    Regner med at det er et opstarts-fænomen.
    Men det er nogle lækre farver og et must at have farvekortet.
    Jeg er spændt på, hvordan kvaliteten holder i vask og i brug.
    Er gået igang med barne-Elvira.
    Helle var med på Uldfestival i Saltum, hvor hun havde hele sit sortiment med sig. Det kan være derfor, der er udsolgt.

    Og ja, der går nogle dage med registrering af indbetalingerne. Helle har dog et ønske om kortbetaling og arbejder på at få det op at stå.

    Så hvis man ønsker at handle med Holst Garn er tålmodighed en dyd - i hvert fald i øjeblikket. Og så er hun jo ret nystartet

  3. #53
    JanJac Gæst
    Jeg købte to nøgler Holst garn til Uldfestivalen. I går fik jeg lavet strikkeprøve på maskinen, vasket på uldprogrammet 40 grader i min gamle vaskemaskine med uldvaskemiddel. Prøven har liggetørret på spisebordet i nat og den er nu så blød og lækker. Jeg vil glæde mig til at lave trøjer i det garn. Jeg prøvede lige at strikke lidt lidt i hånden inden jeg satte det på maskinen. Det føltes noget hårdt at strikke af, men det bliver altså lækkert efter vask.

    Da jeg købte garnet i Saltum sidste søndag havde hun kun meget lidt garn tilbage. Så den lange leveringstid skyldes helt sikkert et tomt garnlager.

    Helle Holsts koncept er et godt alternativ til designergarnerne til en fornuftig pris. For at holde prisen nede, må omkostningerne også holdes nede. Hvis vi skulle have været i gang med trøjen i går kan vi jo bare gå i garnforretningen og købe alternativet til Holst garn - designergarnet - og betale prisen. Det valg gør vi også, når vi vælger om vi vil handle i specialforretninger eller i discountbutikker. Pris og omkostninger hænger sammen, og lønudgifter og stort lager forøger altså omkostningerne.

    Janne

  4. #54
    Nette Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af JanJac Se meddelelser

    Helle Holsts koncept er et godt alternativ til designergarnerne til en fornuftig pris. For at holde prisen nede, må omkostningerne også holdes nede. Hvis vi skulle have været i gang med trøjen i går kan vi jo bare gå i garnforretningen og købe alternativet til Holst garn - designergarnet - og betale prisen.
    Med alt respekt, så er Holst garn altså ikke den eneste med et alternativ til dyrere garner.

    www.mariannesvit.dk
    www.noda-handil.fo/
    Begge steder har ligeledes billige priser.

    Nette

  5. #55
    Lullu Gæst
    Jeg har hentet garn hos Holstgarn i onsdags. 13 nøgler til mig selv, 2 garnkort til kollega og kollegas søster samt garn til min kollega og hendes søster (mængde hemmelig).
    Det er bare så lækkert noget garn. Super kvalitet er smukke, smukke farver. Jeg gik straks i gang, da jeg kom hjem!
    Og Helle er fantastisk sød og hjælpsom, så jeg må have min tålmodighed i skole!

  6. #56
    Tilmeldingsdato
    10 Sep 2007
    Geografisk sted
    Skjern
    Indlæg
    220
    Serviceinformation: Man kan nu også betale med dankort hos Holst Garn.

    Jeg bestilte i går og har i dag fået mail om at garnet er afsendt.

  7. #57
    Frellbot Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Nette Se meddelelser
    Med alt respekt, så er Holst garn altså ikke den eneste med et alternativ til dyrere garner.

    www.mariannesvit.dk
    www.noda-handil.fo/
    Begge steder har ligeledes billige priser.

    Nette
    Prisen er efterhånden den samme alle steder hvor garnet sælges, og spørgsmålet er så også hvilke "designergarner" det skal sammenlignes med når alt kommer til alt.

    Geilsk uld og Isagers Højlandsgarn, der er identisk med Holst Garn, Supersoft og Ovis Garn, ligger i den dyre ende af priserne for garnet, men ellers er det sådanset de 50-55 kr /100g der er vejledende udsalgspris

  8. #58
    Frellbot Gæst
    Iøvrigt, så vil jeg lige bakke Holst garn op mht leveringstiden, fordi det går via mellemmand i Danmark til producenten og selv producenten der ligesom agenten i Danmark er meget hurtige, så er der altså nogen gang lidt længere leveringstid på bestemte farver.

  9. #59
    Tilmeldingsdato
    27 Oct 2009
    Geografisk sted
    7280 Sdr. Felding, Midtjylland
    Indlæg
    66
    Er der nogen der ved om supersoft 100% uld fra Holst Garn er det samme som Palette yarn fra Knit Picks? Jeg synes farverne på hjemmesiderne ser meget ens ud.
    Jonna S. Petersen

  10. #60
    Tilmeldingsdato
    10 Sep 2007
    Geografisk sted
    Skjern
    Indlæg
    220
    Jeg tror ikke det er det samme. Løbelængden på garnet fra Knit Picks er kun 422 meter pr. 100 g (supersoft 575 meter).

Side 6 af 7 FørsteFørste ... 234567 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •