Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 7 12345 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 62

Emner: Topstykket

  1. #1
    Isanna Gæst

    Topstykket

    Og gid det var min egen :-)

    Jeg faldt lige over denne nye netbutik: www.holstgarn.dk som forhandler 2-trådet uvasket uld til "rene" røverpriser - altså i den gode mening. 50 g koster ca. 2/3 af lignende produkter.

    Glæder mig til at prøve noget af det garn.

  2. #2
    Nette Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Isanna Se meddelelser
    Og gid det var min egen :-)

    Jeg faldt lige over denne nye netbutik: www.holstgarn.dk som forhandler 2-trådet uvasket uld til "rene" røverpriser - altså i den gode mening. 50 g koster ca. 2/3 af lignende produkter.

    Glæder mig til at prøve noget af det garn.
    Det lyder rigtig spændende. Lad os endelig høre, når du har afprøvet det.
    Jeg plejer at bruge Askeladens 2 trådede lammeuld. Det er også rimelig billigt, og stik modsat af meget andet uld, så er det ret blødt at arbejde med.

    Nette

  3. #3
    johnna Gæst
    det er godt nogle flotte farver der er. det bliver rart at hører hvad du syntes om garnet

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.837
    Tak for linket! Jeg har gemt det i min computer.
    Det kunne godt være, at man skulle prøve det garn engang.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    01 Apr 2007
    Geografisk sted
    vestsjælland 4140 Borup
    Indlæg
    186
    Ja jeg vil da gerne gi min mening om dette garn--Det er supersoft som mange kender bare i alle farverne.Jeg bestilte 100 g Cloudberry og et farvekort ,fik det i torsdags og fredag gik jeg igang med endnu et lille topstykke til mit barnebarn.Det bliver færdigt i aften --så skal det vaskes så det kan vuderes. Men fakta er at det er skønt at strikke med (der stå på hendes side at der er rester af spindeolie i og der er jeg megasart--men det har jeg ikke bemærket)Garnet er fint vundet op ---Så ikke noget krydsnøglehalløj her,man kan få helt ned til 25 g .Jeg har bestilt --Alt for meget--Igen---Men det er et skønt garn til rigtig mange opskrifter --jeg starter med et topstykke til mig selv ---Til Halv pris af Garnprisen normalt,Og selv om jeg er vild med Geilsk uld---Kan det her bestemt være med.Bare farverne---De kommer slet ikke til deres ret på en skærm--Næ Køb et farvekort --Hmmm
    Kig ind på min Hjemmeside
    Medlem af Falkeklubben

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    19 Jul 2008
    Geografisk sted
    6091 Bjert
    Indlæg
    61
    Jeg har også været inde og snuse - det er bare lækre farver.

    Men - opskrifter? Hvordan finder jeg ud af, hvilke opskrifter, jeg kan bruge det til?

    Jette

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Det lyder til at være et dejligt garn, er der nogen der har et billed af det færdigt, såååå ville jeg da gerne se.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  8. #8
    Isanna Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Ejlskov Se meddelelser
    Jeg har også været inde og snuse - det er bare lækre farver.

    Men - opskrifter? Hvordan finder jeg ud af, hvilke opskrifter, jeg kan bruge det til?
    Du kan bruge det til sjaler, til opskrifter af bl.a. Geilsk, Hanne Falkenberg og Isager.

    Jeg har bestilt farvekort og glæder mig til at få det, så jeg kan vurdere især farverne.

  9. #9
    Thomas' mormor Gæst
    Isana

    [CODE] Og gid det var min egen :-)[CODE]
    du kan da overtage Lynghøjgaard, hvis det sku være

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    01 Apr 2007
    Geografisk sted
    vestsjælland 4140 Borup
    Indlæg
    186
    Jamen så kig væk Hundeuld-----Grin---
    Her er det lille Topstykke til mit barnebarn ,Vasket og det er blødt ,blødt , jeg har ingen betænkeligheder omkring uld og børn med det her garn.
    Det er nr 2 jeg laver--Det første var i Geilsk uld (var også lækkert) men det her garn kan sagtens være med (50)
    Jeg har brugt 50 g bare til str 2 år --Så 27 kr
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Sidst redigeret af hellet : 19-04-2009 kl. 10:24 Årsag: stavefejl
    Kig ind på min Hjemmeside
    Medlem af Falkeklubben

Side 1 af 7 12345 ... SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •