Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 5 af 5

Emner: Husquana symaskine - hvordan deler man den?

  1. #1
    seho80 Gæst

    Spørgsmål Husquana symaskine - hvordan deler man den?

    Jeg har et stykke tråd siddende fast i min symaskine Jeg har skuet alle de skruer ud, som jeg kan finde, men den bil bare ikke gå fra hinanden, så jeg kan få tråden ud..

    Husqvarna Viking Huskystar E10 Sewing Machine

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    08 Mar 2009
    Geografisk sted
    6000 Kolding
    Indlæg
    460
    Har du ikke en manual? ellers kan den måske findes på nettet. Jeg har ikke haft min Husqvarna så længe, så jeg kan ikke rigtig give dig nogle tips desværre men pøj pøj med det.
    Tosset med dyr, håndarbejde og maleri

  3. #3
    seho80 Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af dansbo Se meddelelser
    Har du ikke en manual? ellers kan den måske findes på nettet. Jeg har ikke haft min Husqvarna så længe, så jeg kan ikke rigtig give dig nogle tips desværre men pøj pøj med det.

    Nej desværre ikke.. Har også prøvet at søge på nette for at finde en, men fandt desværre ikke nogen.

  4. #4
    klasus Gæst
    Det ser umiddelbart ud til at du kan få den her http://homeappliance.manualsonline.c...varna/e10.html

    Det kræver godt nok at der logges ind, men det koster ikke noget.

    En rigtig god hjælper er dåsetrykluft, som man bla. bruger til Pc'er. De har en lang studs/slange så man kan komme godt ind i krogene.

    (husk nu: Hjemmekompressoren kan IKKE bruges, da trykluftudstyr til dette skal være med vandudskiller!)

  5. #5
    JanJac Gæst
    Jeg kender ikke din Huskystar men min Husquarna skilles ad ved at det underste stykke metal på friarmen trækkes lidt til venstre - så frigøres det. Lidt a la bagsiden på en mobiltelefon eller en fjernbetjening.

    Min maskine er en gammel friarms fra 1979 - samme model som min mors gamle grønne fra 1950'erne.

    Mvh. Janne

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •