Jeg er helt enig! Dine poncho/trøjer er flotte!
|
Jeg er helt enig! Dine poncho/trøjer er flotte!
Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!
Syntes lige i skal se de sidste 2 nye bundter farvelade garn på denne regnvejr tunge dag.
så skinner solen lidt igen
Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dkwww.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne
Næh... hvor er de flotte.
Ja! Jeg giver Rysse ret!! Det er flot! Det bliver spændende, at se den næste farvelade poncho/trøje. Hvilken størrelse skal den være i?
Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!
Det bliver ikke mig der strikker af det, i får den måske at se ..
Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dkwww.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne
woow hvor er det kanoooont flot uha glæder mig helt til at skal igang
Lev livet vi har det kun til låns.
I dag har jeg næsten fået garnet færdig til en poncho trøje mere, denne gang i jord farver, noget helt andet, men jeg mangler ved 25 gram, så den bliver færdig i morgen, så kan i se..
Så er garnet færdig.
c1-800.jpg c2-800.jpg
Men tro nu ikke kun det er det garn der skal bruges til den næste
Lækkert garn du der har fået lavet
Så blev der igen leget med farver, så er der til 2 mere af poncho trøjerne
uha1-800.jpg uha2-800.jpg