Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 8 af 8

Emner: Påskekyllinger af tubestrik

  1. #1
    Krestina Gæst

    Påskekyllinger af tubestrik

    Er der nogen der har opskrifer, billeder, ideer til påskekyllinger, påskeharer lavet af tubestrik?
    Jeg har lånt et utal af bøger på bibloteket og søgt på nettet, men kan ikke rigtig fine noget...

  2. #2
    lis ai Gæst
    Ja jeg har da et par billeder af mine 20 år gamle kyllinger, hvis du kan bruge dem. De er ca 20 cm høje.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  3. #3
    Krestina Gæst
    1000 tak for det, de er super søde og flotte !
    Jeg prøver mig lidt frem med størrelserne på kuglerne.
    Glæder mig til at komme igang. TAK!

  4. #4
    Viktoria Gæst
    hvor er dine påskekyllinger søde.



    Jeg har lavet påskekyllinger af "Kinder Egg" - det orange der er indei chokoladen - limer de to dele sammen, kommer gul tubestrik om, et grønt silkebånd om halsen, en grøn fjer i den ene side, rulleøjne, rødt filt som næb, vat i bunden af kyllingen for at holde tubestrikket på plads, og vat i hullet i toppen så du kan så karse der som "hår". Du kan også købe karse færdigt, og komme det i toppen - så har det den rigtige højde når kyllingen skal bruges som pynt, og den kan jo også skiftes ud hele tiden.
    De er virkelige søde. vil tage et billede og se om jeg kan få det ind her - men senere, en af dagene.

  5. #5
    Krestina Gæst
    Ej hvor lyder det rigtig spændende. Kinder æggene er jo nemmer at få, bor jo tæt ved grænsen og børnene elsker dem jo...;-) Glæder mig til at se et billed.

  6. #6
    Molly Gæst

    Påskekyllinger

    kylle og rylle.jpgHer er også et par, de er strikket og hededer Kylle og Rylle. Jeg har også lige lavet et par i karton. Venlig hilsen Molly

    Vedhæftet fil 28527
    Harebørn.jpgHarefar-og-haremor.jpg

  7. #7
    Krestina Gæst
    1000 tak, hvor er det bare dejlig med alle de svar!

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Må vi se dem du fik lavet
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •