Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 4 af 4 FørsteFørste 1234
Viser resultater 31 til 32 af 32

Emner: Alt om træffet 2007

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Her kan i se det store arbejde med drejebogen som parkie har lavet...
    Vedhæftede filer Vedhæftede filer
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #32
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Det blev der skrevet om træffet ;
    OBS der kan kun være 4 smilies i hvert indlæg, derfor har jeg valgt at fjerne alle.


    Galleri:
    Så er jeg kommet hjem fra træffet -dødtræt og med krampe i lattermusklerne.

    Det var et superhyggeligt træf og os,der var på scenen igennem den næsten 1 time lange revy, morede os kongeligt - det håber vi så også tilskuerne gjorde.

    Der var fest og farver i hytterne og i fællesrummet på campingpladsen begge de aftener vi var der ........så trætte, ja, det er vi.

    ________
    Steffen:
    Efter et ferieophold i Juelsminde og omegn afsluttet ferien i Vejle-træffet, er vi også kommet helskindet hjem.

    Tak til alle deltagerne på træffet for et hyggeligt sammenvær.
    ______________________
    Brikvæveren:

    Fine billeder - med flotte ting - ærgerligt at jeg først er kommet "med" i rokken så sent at jeg ikke har kunnet deltage - men måske næste gang.
    Kan se, at der også er ting af interesse for en inkarneret brikvæver (garn mv har specielt min interesse - uld -ikke for tykt -, hør og silke og det så jeg billeder af - og flotte træting, kort mv.
    Men muligvis næste gang.
    ____________________________
    Supersine669:
    Ja, jeg er også kommet hjem nu - godt "brugt", men med super godt humør.

    TUSIND TAK allesammen. Det BEDSTE træf, jeg har været med i hele mit liv.
    ___________________________
    vtj:
    Ja, så er vi også kommet hjem. Vi siger også MANGE TAK for et hyggeligt samvær til jer allesammen.

    Det er måske lidt ondt sagt, men jer der ikke var med - I er gået glip af noget.
    ________________________________
    Hundeuld:
    Kære alle træf rokker

    I har gjort mit liv rigere, tak for 3 super hyggelige dage ..

    Og ikke mindst tak til revyholdet, det gjorde i så gu godt .

    Sangskriverne skal også have et stort TAK..

    Og så en ikke mindst stor TAK til alle vores mænd der gav en stor hånd med opstilling af borde, ophængning af slyngstokke osv.

    Og stor tak til blomsterdalen for de flotte opsatser..

    Synd for jer der ikke kunne komme med, i gik glip ef en masse sammenhold.
    Men der er jo allerede 2 nye træf på beding...
    ___________________________
    Klikaline:
    TUSIND TAK FOR EN HYGGELIG OG SJOV LØRDAG!

    _______________________________

    Bettevibsen :
    Tak for en dejlig dag .
    _________________________
    Ellis:
    Ja, man kan da se at dere har moret dere....
    Og så mange fine ting....
    Det er flott at dere legger ut bilder så vi som ikke var der kan få en smakebit....
    ____________________________
    Anjashobby:
    tak for en hyggelig weekend er lige stået op efter nogle timer på øjet...
    ______________________
    Ingeborg:
    Hvor er jeg glad for, at jeg får lov til at kigge med .

    meennn,
    jo mere jeg kigger billeder, jo mere går det op for mig, hvor meget jeg er gået glip af
    ______________
    Charitas:
    ha ha ha Rysse ja hun har sgisme da redigeret lige lovlig meget i de billeder man kan jo slet ikke se dem .. og det var hyggeligt du lige kom forbi og hilste på os tossehoveder :)

    ___________________________________
    Rysse:
    Jeg hyggede mig vældig med at komme på besøg hos jer. Sikken en masse flotte ting I alle laver. Det var da godt jeg havde taget den store pengepung med. Jeg overvejer kraftigt at deltage, hvis der bliver et træf igen til næste år.
    ________________________________
    Jytte Molin:
    vi er også kommet hjem, godt trætte og forgrinte, og TUSIND TAK til jer alle som var med det var en stor glæde og fornøjelse at møde jer alle søde og rare rokkere ,

    og TAK for det store arrangement i har lavet hundeuld,jenny,vtj og ivan i har haft meget at lave og gjort det rigtig flot

    så mange flotte stande og skønne ting som rokkere havde lavet,

    og revyen jeg siger jer den var sjov , supersine havde lidt jørgen ryg over sig, måden hun fremsagde rollen og måden hun kunne komme ind i forskellig på klædning men de var gode allesammen,

    jeg har lidt billeder fra campingpladsen fredag aften, hvor vi slæbte vores mad med hver især op i fælles stuen , og det gjorde vi til alle måltider på pladsen hygge hygge
    ___________________
    Supersine669:
    SUUUUUUUUUUUUUK - hvor er jeg dejlig træt.

    Tror jeg sover rigtigt godt, i nat.

    TUSIND TUSIND TAK, for det SKØNNE selskab i week-end. Det var super super dejligt.

    JEG ELSKER JER ALLE SAMMEN.....
    __________________________________
    Winnie og Steffen:
    At stå der på en scene foran så mange mennesker og blive
    lykønsket med sin bryllupsdag, kræver sin mand - nej det kræver et
    lagen, vi siger tak til alle og til blomsterdalen for den flotte buket.
    _____________________________
    Bettevibsen :
    Og på BD's vegne siger jeg, at det var en stor glæde at få lov at binde en buket til jer. Håber elefant får det godt sammen med den øvrige flok.
    _________________________
    tgsolberg:
    tak for hyggelig samvær
    hilsen tgsolberg
    __________
    moster50:
    Hvor er det dejligt at se alle de dejlige billeder. I har haft det rigtigt dejligt og sjovt. Hvor er det utroligt at alt det kan sættes i værk. Tænk hvis Hundeuld ikke havde fået ideen med at lave Rokken.Dk?
    Og DRONNING EMMY, jamen hvor er hun dejlig( Der burde være en smilie med en hund)

    Jeg havde overvejet at komme. Men jeg er (lidt,temmelig meget) genert. Og jeg kender jo ingen der kan tage med mig..

    _________________________________________
    Rysse:
    Næste gang kan jeg kun anbefale at du tager afsted selv om du ikke har nogle at følges med. Jeg mødte disse rokkere for første gang i år... og jeg må sige, at det var som jeg altid havde kendt dem.

    Såååååååå ses vi næste gang....
    ____________________________________
    Galleri:
    Måske skulle du overveje at tage med til et at de mindre træf, så møder du ikke helt så mange på en gang - men som Rysse skriver, så føles det slet ikke spor akavet for vi har det som om vi altid har kendt hinanden - så selv om du er genert, så er det en grænse der er værd at overskride.

    Mangler du nogle at følges med, så skriv det på Rokken. Vi finder næsten altid ud af tingene
    ___________________________________
    Kataja:
    ja så er jeg sandelig også noget hjem til Israel
    tak for et par hyggelige dage.
    _________________________________
    Akate:
    Ja så må jeg vist osse hellere komme med nogen billeder,vil bare sige tusind tak for et hyggeligt træft og samvær.Der skete så meget at jeg blev helt rund på gulvet.
    ___________________________________
    Halipo:
    Jeg vil også gerne sige tak for nogle hyggelige dage. Sjovt at hilse på så mange, som man kun har mødt på nettet. Ikke mindst vil jeg sige tak for god ro og orden i vores hytte.
    Det gik jo meget godt, når Lollikere og Nordjyder sku bo sammen. (Charitas, Hjørdis og Puskram og undertegnede)

    Charitas, jeg kan ikke huske og jeg fik sagt tillykke med gevinsten.
    ________________________________
    Hjørdis Jensen:
    Halipo og Puskram, - I var rigtig hyggelige at være under tag med, og vi holdt jer da ikke vågen om natten , vel ?
    Der var god ro og orden over hele linjen ! Tak for godt og rart samvær !og tak for alle de dejlige billeder du har nået at ta' !
    _________________________
    Parkie:
    Jeg vil også gerne sige tak for et hyggeligt og sjovt træf i såvel Bygningen som på campingpladsen, hvor vi havde den fornøjelse at bo under samme tag som Dronningen og hendes hofdame, og hvor vi morede os kongeligt til langt ud på natten. Undskyld hvis vi var lidt for støjende, men Dronningen havde sørget for at hendes hofdame havde været i vinkælderen. Gæst ved hoffet var også Ivan, som blev lokket med godbidder, samt hans svigerfar Jens, der fik lov til at vaske op inden han kunne komme hjem.
    ____________________________________
    UllaP:
    Ja for pokker.

    Jeg er slet ikke færdig med at grine endnu.
    Jeg er heller ikke færdig med at sove trætheden væk.

    Så nu vil jeg lure, om Dronningen har levnet et royalt hjørne i sovegemakkerne - dog lige et par bogstaver på sengekanten først.
    ___________________________
    Parkie:
    Kongelig hoffotograf og Kongelig skuespiller
    Jamen så er vi jo på den samme lønningsliste, og det er næppe den, der får én til at ligge højt med hovedet
    ____________________________
    Zep:
    Åhhhh hvor ser det hele bare kanonhyggeligt og stort ud . Hvor ville jeg også gerne have oplevet den revy! I er sikre på, at den ikke kan genudsendes .
    _________________________
    UllaP:
    Jeps Zep - heeeelt sikre.

    Du ve´ jo nok, man skal stoppe, mens legen er go´!
    ____________________________
    Ingeborg:
    Så må vi se frem til næste revy ..

    Og jeg forventer at næste revy spilles på Det Kongelige Teatert, nu da der både er dronning, hofdame, kongelig skuespiller og kongelig hoffotograf.
    (der må da også være en hofnar, hvem mon det er)

    Tusinde tak for alle de herlige billeder, det har været en fornøjelse, ay kigge med.
    ___________________________
    Supersine669:
    Det kan da kun være MOI, der er hofnar ved hoffet......
    _______________________________
    Dorado Spanien:
    Rosinen i pølseenden.
    Så er jeg hjemme igen.
    Hvor var det dog et skønt træf.
    Og osse tiden før og efter med alle rokkerne.
    Jeg hyggede mig ihvertfald gevaldigt.
    Hvor var det dejligt at møde jer alle sammen.
    Og sikke en masse dejlige billeder, der er blevet lagt ind her.
    Rokkerevyen var jeg godtnok lidt uforberedt til, men hvar var det sjovt at være med, selv om jeg var ved at blive kvalt i grin undervejs.
    Skal bestemt med til træf til næste år. Tusind tak til jer alle sammen, for nogle helt uforglemmelige dage
    _________________________________
    UllaP:
    Velkommen hjem. Det var hurtigt.

    Ja, jeg så godt, du var ved at omkomme på scenen ... men jeg skyndte mig at kigge væk ... ellers have jeg ligget der endnu.
    ______________________________
    Hundeuld:
    Dejligt at se , at i 2 også er kommet godt hjem ned i det spanske..
    Tak til jer skal det også lyde, for nogle dejlige dage, gud ske lov for at i skiftede domicil ned til os på camp Rokken, det var rigtig dejligt...
    __________________________________
    Inge Gregersen:
    Jeg vil lige sige tusind tak for alle jeres billeder, det er nææææææsten som jeg har været der selv ( ville og gerne have været med). Det glæder mig meget at I havde et godt træf og at der blev snakket og hygget.
    __________________________
    Charitas:
    Jeg vil sige tak til jer alle for en skøn tur dejligt at få sat ansigt på jer rokkere og ja turen var fyldt med overraskelser... Ja ja ja i har jo nok hørt det alle sammen men jeg vandt jo en makeApot og makeApot stamper, som jeg lover skal blive brugt flittigt det er virkelig en genial ting og den er flot drejet af Steffen... Så vandt jeg det smukke tæppe Dorado og hendes veninde har lavet der var med i rokkelotteriet, jeg var rørt til tåre for jeg ønskede mig det af hele mit hjerte... Sørme så om jeg ikke vandt 2 nøgler lækkert bambusgarn i smukke farver og et sæt korte strømpepinde - jeg ved ikke lige hvem der har sponsoreret gaven men vil gerne sige tusinde tak til den der har sponsoreret garn og pinde .

    Efter en skøn tur i Vejle tog Hjørdis Jensen og jeg videre til Fredericia for at mødes med Lene Schønemann og se hendes menageri... Skøn tur vi fik lov at komme trods Lene var syg... Her så vi en masse ting og jeg fik lige lidt undervisning i at hækle... vi fik også nogle skønne skønne grydelapper så der var endnu en gevinst, og vi følte os virkelig velkommen hos Lene...

    HOLD OP EN SKØN WEEKEND tak til jer alle
    ______________________________________-
    Flere billeder
    http://picasaweb.google.com/sandemand28/RokketrF2007
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Side 4 af 4 FørsteFørste 1234

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •