Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 4 af 4

Emner: genbrug er blevet moderne..

  1. #1
    Angelmom Gæst

    genbrug er blevet moderne..

    en af mine veninder spurgte mig en dag da vi sad og snakket sammen, om jeg ikke burde begynde at sælge inde på trendsales.dk nogle af mine halv handsker/armevarmer.. som hendes datter og hendes veninder er tosset med..
    Så jeg satte mig ned en dag og kiggede alle mine kasser og poser igennem, men genbrugs tøj som jeg igennem tidernes løb har fået samlet sammen, og vidste godt at jeg aldrig nogensinde selv ville gå i, men havde sådan en ide om at jeg ville lave noget ud af det..

    Så jeg tegnet et mønster af min hånd/arm og begyndte at lave nogle stykker, jeg var noget skeptisk lige i starten, og nu går de bare som varm brød..! og jeg har lige nu totalt udsolgt, på lager..!
    så jeg skal lige bruge nogle af disse her påske dage på at få lavet nogle flere, jeg har skam osse været nede i en genbrugs butik igen og købe ind..
    jeg mixer så og laver dem så de kan bruges næsten hele året rundt, jeg skriver ved været billede hvor mange der er op lager, af hver handske..!

    mix f.eks et par gamle slidte cowboy bukser, klip et stykke af som svare til selve hånden, også tage f.eks en gamle bluse/skjorte og klip af så den svare til resten af din under arm, og sy sammen.. brug enten hør eller bomuld som for..! de er så osse vendebar dem jeg laver..
    Når jeg engang lige få hittet ud af hvordan jeg få lagt billeder herind så vil jeg lige ligge nogle af dem som jeg har fået lavet og solgt..

  2. #2
    Rysse Gæst
    Det vil være fint, du gør det. For lige nu kan jeg slet ikke forestille mig, hvordan de ser ud. Men glæder mig til at se dem. Det bliver spændende.

  3. #3
    Tina Gæst
    Ja for pokker, vi vil rigtig gerne se et

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    22 Feb 2009
    Geografisk sted
    Sønderjylland, 6093
    Indlæg
    22
    De lyder godt nok spændende, glæder mig til at se et billede af dem. Syntes det er lidt svært at forestille sig, hvordan de ser ud.

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •