-
På tur idag Bodø mm
Odsherred - Marienlyst -Bodø -Præstø og igen Odsherred kom turen til at hedde idag.. Skovbunden er oversået med udsprungende anemoner, særlig var der mange på Falster. En koncerte af de helt store ved Bodø bodø-800.jpg af viber - vildgæs og lærken, jo nu er det forår..
-
Det lyder som en rigtig forårstur:-))
Føl frygten
men gør det alligevel!!!
-
Håber I havde en hyggelig tur, du må meget gerne dele flere billeder med os, hvis du har :O)
-
Uha.... Falster - Marielyst og Bøtø er jo der jeg har levet mit halve liv.
Skøn natur.
Dejligt at høre, I havde en god tur.
-
selvom I var på Falster, kom jeg straks til at tænke på Kaj Munk; "På Lolland jeg den hented, et kærtegn fra min fødeø"
Det er som om foråret husker os på, at livet altid kan tages op til fornyelse, og det store spørgsmål er, om ikke naturen i sidste ende er "smartere/klogere" end os mennesker.
Jeg tvivler meget stærkt på, at der ikke er flere billeder, så lad os se med
-
Jo der er et enkel mere af anemoner, skal lige have tømt det andet kamera, så skal det nok komme.
Jeg kom til at sidde og kigge efter anemoner alle vegne...fra Næstved og op til os, var de ikke så mange udsprungende som de var på Falster, sådan et lille land som vores dejlige Danmark kan der være så stor forskel på.
-
det lyder fantastisk, jeg så også lige anemoner den anden dag, det er jo et utroligt syn !
Mimi K jensen
-
Her kommer så anmone billedet fra før skoven på Marienlystannemone-800.jpg
Nu er de også begyndt rigtig at blomster her på gruden..
Regler for indlæg
- Du kan ikke oprette nye tråde
- Du kan ikke besvarer
- Du kan ikke vedhæfte
- Du kan ikke redigerer din post
-
Forum Regler