Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 4 af 4

Emner: Farver til pige sut og rangle

  1. #1
    tReaX Gæst

    Farver til pige sut og rangle

    Jeg har købt begynderpakken fra Stenboden med sut og rangle, men den er i blå farver, men jeg skal sy den til en pige.

    Der bruges tre farver blå i opskriften udover hvid.

    Til sut: nr 811A og nr 523
    Til rangle: nr. 547

    Hvilke pige-farve kombinationer vil i foreslå?

    Min perlesamling er ikke så udvidet endnu, så skal ud at købe - planen er at købe via nettet, så jeg kan ikke stå og vurdere det i butikken.

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    11 Jan 2007
    Geografisk sted
    Aalborg
    Indlæg
    197
    Hvis du vil have nogle der minder om de blå (bare i lyserød) vil jeg anbefale

    Til sut: nr 813B og nr 520
    Til rangle: nr. 545

    Men ellers er det jo bare en selv der bestemmer :-) Jeg har også en opskrift på en sut der bruger nr. 23. Hvis du skal bruge meget få af nr. 811A i opskriften til sutten (f.eks. 1-8 stk), så kan jeg forestille mig de bare bruges som markeringsperler, dvs. perler du nemt kan finde igen når du skal starte f.eks. hanken eller lignende - derfor kan disse perler også erstattes med den anden farve, hvis man vel at mærke kan markere dem med f.eks. en tråd, som man så kan fjerne senere når man skal sy i dem igen.
    Det var bare hvis du ville slippe for at købe alt for mange perler ;-)
    Knus Anita aka Puskram
    Mine interesser: perlesyning, broderi, strik, maleri og også snart knipling! Se min hjemmeside for mere.

  3. #3
    tReaX Gæst
    Mange tak :)
    Så kan det være jeg når at få shoppet så de kommer hjem til min mor, inden jeg skal besøge hende.

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    11 Jan 2007
    Geografisk sted
    Aalborg
    Indlæg
    197
    Det var så lidt God fornøjelse, og hvis du har mulighed for det må du selvfølgelig gerne vise det færdige resultat frem når du kommer så langt.
    Knus Anita aka Puskram
    Mine interesser: perlesyning, broderi, strik, maleri og også snart knipling! Se min hjemmeside for mere.

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •