Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 9 af 9

Emner: Hæklet hage/savlesmæk

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    04 Feb 2009
    Geografisk sted
    Esbønderup, nordsjælland
    Indlæg
    124

    Hæklet hage/savlesmæk

    Der var engang en herinde der lavede den FINESTE hæklede hage/savlesmæk.. Den blev lavet i hvid og lilla/e nuancer. Jeg har tænkt på den lige siden, og sådan en kunne jeg da godt tænke mig at lave til min den mindste
    Det skal selvfølelig være DEN jeg så hihi.. så er der nogle der ved hvad jeg snakker om, og som en opskrift de vil dele vil jeg blive lykkelig.
    Glade forårshilsner fra Strikkefeen

  2. #2
    lis ai Gæst
    Skriv hagesmæk i forum på forsiden så kommer der nogen frem.
    Og den du søger er vist nok i download

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    12 Apr 2008
    Geografisk sted
    jammerbugten
    Indlæg
    502
    http://www.creative-me.dk/haandarb/Haekle3.htm ,måske kan du bruge noget af det her

  4. #4
    Tina Gæst

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    04 Feb 2009
    Geografisk sted
    Esbønderup, nordsjælland
    Indlæg
    124
    Ih tak piger
    Det er bare nogle super søde opskrifter,.. og sikke nogle fede links! Det hele er gemt!
    men det er ikke lige den jeg har tænkt på.. den kunne måske godt være lavet ud fra farmors hagesmækkeopskrift der ligger i download, men jeg er ikke sikker.. bare jeg kunne huske hvad hun hedder hende der lavede den med lilla/hvid..
    Glade forårshilsner fra Strikkefeen

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    04 Feb 2009
    Geografisk sted
    Esbønderup, nordsjælland
    Indlæg
    124
    Gåden er løst.. det VAR opskriften på farmors hagesmækker jeg ledte efter Jeg fik set Pialouises billede, og det var LIGE den jeg havde tænkt på!!

    Igen tak for jeres opskrifter og henvisninger til link.. Jubii.. jeg ved GODT hvad jeg skal lave i aften
    Glade forårshilsner fra Strikkefeen

  7. #7
    Tina Gæst
    Det var godt du fandt hvad du søgte + lidt mere :-)

    Og husk så på, at vi elsker at se af færdige håndarbejder.

    Rigtig god hæklelyst

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    04 Feb 2009
    Geografisk sted
    Esbønderup, nordsjælland
    Indlæg
    124
    Citat Oprindeligt indsendt af Tina Se meddelelser
    Det var godt du fandt hvad du søgte + lidt mere :-)

    Og husk så på, at vi elsker at se af færdige håndarbejder.

    Rigtig god hæklelyst
    Jeg er ikke gået igang med den endnu Der kom pludselig så meget i vejen.: Og nu har jeg bestemt mig for at lave grydelapper istedet fot, til at starte med!

    Egentlig er mit navn HELT misvisende.. det skulle have været Strikke LÆRLINGEN!
    Jeg er HELT grøn i at hækle.. ja faktisk også i at strikke! Jeg har kun lavet 2 ting i alt indtil videre, og det er to ens hagesmække, jeg selv har fundet på . Resten af tiden er gået med at læse og læse, og lave prøver på prøver.. (jeg er selvlært vha bøger) Men nu kan jeg da strikke alle slags mønstre, og følge diagrammer nu mangler jeg bare at LAVE noget..

    Men der skal nok komme bileder efterhånden som jeg får kreret lidt.. jeg skal jeg bare lige igang!
    Glade forårshilsner fra Strikkefeen

  9. #9
    Tina Gæst
    Jamen vi kan godt vente m. billede til du har fået strikket/hæklet noget 'rigtigt'.

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •