Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 4 af 4

Emner: "Et år i min have" af Anne Just

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515

    "Et år i min have" af Anne Just

    ISBN 87-7905-933-3 udgivet af forlaget Klematis: http://www.klematis.dk/v2/publication.php?id=51

    Bogen er først af alt en gennemgang af særligt dejlige og også gøremål for hver måned i året. Det giver en, for mig genkendelig og tryg cyklus i bogen. Når først du er nået til december, er der ikke langt til at starte på januar igen. For hvad var det nu lige, det hele startede med... Jeg vil sikkert også hive den ud af bunken en vilkårlig måned for at se, hvad Anne Just fremhævede og sammenligne med, hvad jeg selv foretrækker da.

    Bogen er skrevet på en vedkommende og uhøjtidlig måde - hyggelig og med en masse "billeder" af fornemmelsen ved måneden, planten osv., som fanger mig. Der er tips og facts og skønne fotos. Og så er der akvareller, som er små og fine og som jeg dvæler ved, for farverne er så gennemtænkte. I sammensætninger, som virker utrolig godt.

    Bogen er en rigtig dejlig oplevelse, hvor den ene side, tager den anden for mig, som jeg godt tør anbefale
    og Julemor

  2. #2
    grape Gæst
    Nu hvor Anne Just ikke er her længere, er det godt, vi kan nyde og glædes over hendes "Haven i Hune", bøger, akvareller m.m.

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Helt enig Grape.
    og Julemor

  4. #4
    Vips_Amager Gæst
    Åh, hvor trist - det var en af de kedelige nyheder. Vi besøgte hendes have sidste år, bestemt at anbefale.

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •