Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 43

Emner: Gulerodsdværgen.

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Man bliver så glad for at se dine dejlige dukker og bamser , der bare fortæller noget i deres udsende TAK
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    5500 Middelfart
    Indlæg
    892
    Tak for alle roserne. Der er jo ikke opskrift til sådan noget - det gik endda så stærkt med ideerne, at jeg ikke nåede at fotografere det første strikkede inden det var monteret. Men det kunne jo være, der kom flere.

    Så er der dyrket gulerødder.................

    Gnome swap 2009 008 rok 4.jpg

  3. #13
    ElisabethW Gæst


    ElisabethW

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    6100 Haderslev
    Indlæg
    329
    Hvor er han sød
    Jeg tænker også på hvordan man kommer i tanke om at bytte, ideen er rigtig sjov, måske noget man kunne tage op her??????
    Føl frygten
    men gør det alligevel!!!

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    5500 Middelfart
    Indlæg
    892
    Det er i disse tilfælde nogle grupper, der er på Ravelry. Tror at der er rigtig mange, hvis man leder. Jeg har været med 3 gange i en gruppe, der hedder : Plush, toy, Stuffie, fun (noget i den retning) Der er så sat retningslinier op for hvordan det skal foregå. Hvad prisen mindst skal være, størrelsen på legetøjet, ekstra ting - ofte bruges det at bytte garn, knapper, øjne, bånd, mønstre eller bøger. Mange sender også lidt slik med fra det land man nu kommer fra. Postkort og ikke mindst et lille personligt brev.
    Man tilmelder sig, og så fordeles folk 2 og 2. De kan så skrive sammen om ønsker, hvad de ikke bryder sig om m.m., udveksle adresser m.m.
    Typisk har man en måneds tid til at lave sit projekt og få det sendt, men det kan jo ske, der er nogle der må have lidt mere tid, og det aftaler man bare indbyrdes.

    Denne gang er jeg med i en "Gnomeswap", hvor man skal bytte gnomer/dværge eller nisser.

    Vi har da også haft een her på Rokken. Jeg var da med, og har en StrikkeLise, og nogle mærker til at sy på bluser. Vil ikke lige sige, hvad jeg selv sendte, da det jo var med ubekendte partnere her. Tror vist nok det hed en 50 kroners swap?
    Jeg elsker at lade mig overraske, og elsker at overraske andre, så jeg synes, det er sjovt.

    Strikke Marie

  6. #16
    jannie Gæst
    det er en rigtig sød ide som måske kan bruges her på rokken også.

  7. #17
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Flotte gulerødder!
    og Julemor

  8. #18
    ingeborg Gæst
    Jeg har også et meget anstrengt forhold til farven orange, men elsker gulerødder.
    Gulerodsdværgen er ikke til at stå for. Han er både fræk og nuttet at se på.

  9. #19
    Godemine Gæst
    Hei
    Denne vesle karen er riktig søt og morrsom. Kansje du strikker noen venner til han?
    Mange hilsner fra Godemine

  10. #20
    Tilmeldingsdato
    30 Apr 2007
    Geografisk sted
    Nyrup
    Indlæg
    700
    Gulerødder er nu engang orange - og hold da op hvor han er god. Modtageren må da blive ovenud lykkelig...!
    Spelsauen
    varmestuestrikker

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •