Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 21 til 30 af 34

Emner: Spinde dag 26-4

  1. #21
    Rysse Gæst
    Jeg glæder mig til I kommer. Det ser ud til at vi får godt vejr, så vi kan sidde uden for.

    Husk at jeg skaffer drikkevare.

  2. #22
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Vi skal have det skægt Renee har skaffet en maskine til at lave strimler med så jeg kan lige se os...

    men hvis der er nogen derude der gerne vil med, så kom bare.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  3. #23
    Rysse Gæst
    I kan bare køre ind i indkørslen. Så skal vi ikke slæbe så langt. Ellers må vi tage trillebøren til hjælp.

  4. #24
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Håber I får en rigtig god dag! Lige nu er jeg godt træt af afstanden, for jeg ville så gerne med. Men jeg sidder og spinder og tænker på jer istedet...!
    og Julemor

  5. #25
    Rysse Gæst
    Hva´siger du Zep ???? Kommer du ikke ? Og jeg som har stået og lagt lagtkage sammen til din mand
    Nå, spøg til side. Jeg ville ønske at du kunne være her. Håber i får en dejlig dag der over på solskinsøen. Tillykke med manden.

  6. #26
    Tilmeldingsdato
    15 May 2007
    Geografisk sted
    Jämtland Sverige
    Indlæg
    221
    Du er go med din lagkage- jeg fik ikke engang det popkorn jeg havde bestilt. Men en hyggelig dag, det var det

  7. #27
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Så fik I ikke farvet garn så?
    og Julemor

  8. #28
    Rysse Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af renee Se meddelelser
    Du er go med din lagkage- jeg fik ikke engang det popkorn jeg havde bestilt. Men en hyggelig dag, det var det
    Åh det er rigtigt. Det må du undskylde. Det havde jeg glemt. Jeg skal sørge for at du får nogle i morgen. Kig i den orange kasse, der neden under postkassen.

  9. #29
    Rysse Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Zep Se meddelelser
    Så fik I ikke farvet garn så?

    Jo det gjorde vi da. Det blev bare rigtig flot. Jeg regner med at Haven ligger nogle billeder ind, når de kommer hjem. Vi har jo haft vores egen fotograf hele dagen.

  10. #30
    Rysse Gæst
    1000 1000 tak for en rigtig hyggelig dag. Jeg har siddet og spundet den sidste time og er vældig stolt af mig selv. Ja jo altså, det er jo ikke den kønneste garn, men alligevel så er det ikke helt tosset. Har næsten fået spundet en hel spole.

Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •