Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 27

Emner: Hvem spinder på Sjælland

  1. #11
    klasus Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af susannebeyer Se meddelelser
    Hej.

    Er lige blevet den lykkelige ejer af en rok, som jeg higer efter at lære at spinde på, så skulle der komme et kursus her på Sjælland vil jeg meget gerne om I vil kontakte mig.

    Ud over at være total novice i rokken og spindingens kunst er jeg også lidt af en novice her på siden. Er lidt forvirret om sidernes opbygning om de forskellige datoer.
    Hejsa!
    Jeg spinder også - om jeg kan lære fra mig, er så en anden snak, men jeg er frisk på at prøve, så send mig en pm hvis du synes, at du har mod på at mødes og afprøve sagen - Næstved er og bli'r lige rundt om hjørnet og jeg bor i den sydlige del.

    (lige et hint, da du er ny her: for at sende en pm - klik på mit navn ved mit billede og vælg send personlig besked)

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    07 Jul 2009
    Geografisk sted
    4180 Sorø
    Indlæg
    637
    Æv.. ville virkelig gerne komme.. men der er fest på vejen...
    Venlig Hilsen Brumby
    Intet håndarbejde må være perfekt - lav altid een fejl... Så man kan se at det er håndarbejde...

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Er der flere der vil på listen her, i fra Jylland må også godt blive skrevet på, hvis i har lyst til den lange vej.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    28 Oct 2009
    Geografisk sted
    Skærbæk
    Indlæg
    51
    Jeg er fra Sejerø- Det hører vist under Sjælland. Send endelig en p.m. til mig hvis der sker noget med spinding.
    Prædikernes bog 10:10 - Husk at file din Motorsav

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    17 Mar 2010
    Geografisk sted
    Nordøstfalster
    Indlæg
    12
    jeg vil også gerne være med

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    02 Apr 2011
    Geografisk sted
    Odsherred
    Indlæg
    1
    Ja, jeg vil også gerne være med

  7. #17
    Tilmeldingsdato
    17 Mar 2010
    Geografisk sted
    Nordøstfalster
    Indlæg
    12

    Hvem spinder?

    jeg bor godtnok på Falster, og spinder. men det er da ikke længere væk end at man hurtigt kan smide rokken ind bag i dytten, hvis der skulle være nogen der arrangede en "spind-in"

  8. #18
    Tilmeldingsdato
    20 Oct 2011
    Geografisk sted
    Slangerup
    Indlæg
    14
    Hej, jeg er ny spinner, men tager gerne rokken under armen og mødes. Bor i det nordsjællandske, men Roskilde og København er ikke langt væk. Så skulle der ske noget her på øen så vil jeg meget gerne ha på.

  9. #19
    Tilmeldingsdato
    23 Nov 2009
    Geografisk sted
    Måløv
    Indlæg
    29
    jer er også helt ny spinner og vil også gerne hvis jeg kan jeg mangler bare en rok hvs nogen en funktionsdygtig til salg så mangler eg meget... gerne en ashford traveler eller lign.

  10. #20
    cubik Gæst
    Et pip er ønskeligt....håber der skar noget på denne front

    Jeg holder til i det NV sjallanske område nær Holbæk

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •