Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 13 1234511 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 129

Emner: Forårsspindedag på Bornholm 2012

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515

    Forårsspindedag på Bornholm 2012

    Omkring årsskiftet kan jeg sætte den endelige dato på, hvornår forårsspindetræffet på Bornholm afholdes og det vil blive annonceret i dette første indlæg i emnet, med max. 8 deltagere - så hold jer orienteret

    Tidspunkt: kl. 10-15, søndag den 20. maj 2012.

    Allerede nu kan I dog godt begynde at forberede jer...!

    Jeg tror på, nej jeg ved næsten, at der er ting vi hver især aldrig har prøvet før. Samtidig sidder vi hver især og kan nogle ting, som andre ikke har prøvet før. Og det skal vi sørme "udnytte" denne dag, så vi går fra træffet med glæde af hinandens erfaringer

    Og det skal ikke holde nybegyndere fra at melde sig, for der har flere af os også været engang - og kan have stor glæde af at lære fra os. Jeg ved det, for jeg har for tiden rollen som "Lærer" for min datter. Dog vil jeg anbefale, at man finder den lille spindeundervisning frem, som findes her: http://hundeuld.dk/spinde1.html og forbereder sig med den inden spindetræffet. Jeg kan godt afsløre, at jeg selv lige fik sparket mig derind og set på hørhoved m.m., som jeg aldrig har bidt mærke i før (sikkert fordi, det ikke var relevant lige da).

    Og dermed har jeg også afsløret, at jeg netop nu har kastet mig ud i en udfordring = hør. Og det er dét vi skal; Udfordre os selv og få hjælp af andre på træffet til evt. at gøre det bedre, smartere, nemmere eller, hvad ved jeg i et nyt/anderledes spindemateriale Det behøver slet ikke være hør. For andre er det måske hund, angora, tencel etc.

    Skulle nogen have trang til at prøve at bruge en håndten, så låner jeg gerne min ud denne dag.

    OG vigtigst af alt er, at I forsøger først hjemme, gerne igennem efteråret/vinteren og gerne i flere materialer!

    Skriv meget gerne her i tråden, når I begynder - og senest ved tilmelding, så giv lyd om, hvad I har valgt af materiale...

    Bindende tilmelding:
    Zep (hihi)
    Hundeuld
    Fredsminde
    Spelsauen
    bybeckman
    Sidst redigeret af Zep : 03-04-2012 kl. 18:30
    og Julemor

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Denne gang kommer jeg om så himlen falder ned..
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  3. #3
    fredsminde Gæst

    Smiler

    du kan også regne med mig - har jo noget kortere vej end så mange andre, selvom det er langt efter Bornholmske forhold

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Det lyder godt, så må I i tænkeboks (jaaaae fredsminde, det er jo en hel dagsrejse fra 3730 til 3782 Tænk engang i fredags kørte jeg hele 125 km. i løbet af dagen - her på øen! Men så havde jeg også fået enhver lyst styret )
    og Julemor

  5. #5
    fredsminde Gæst

    Smiler

    Ja, det kan jeg sagtens forestille mig - du har jo været øen rundt - pyha

  6. #6
    lillebi Gæst
    Jeg vil jo også rigtig gerne komme,hvis altså du får ram på en fri weekend ellers må jeg nok tage lidt ferie
    jeg har lidt alpaca som jeg vil se om jeg kan blande med noget andet....men det kan også være at jeg kigger mig lidt omkring og ser om jeg kan få fingerne i noget kamel eller moskus...eller...eller...eller.....

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    S....godt Lillebi Jeg har liggende i baghovedet, at det helst skal være i en lige uge
    Sidst redigeret af Zep : 30-08-2011 kl. 05:01 Årsag: stavefjel
    og Julemor

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    30 Apr 2007
    Geografisk sted
    Nyrup
    Indlæg
    700
    Jeg kommer også - om jeg så skal gå "en-øjet" på vandet.

    Samtidig griber jeg chancen - og lover højt og helligt at øve mig på lidt af hvert - udi spinningens kunst
    Spelsauen
    varmestuestrikker

  9. #9
    fredsminde Gæst

    Smiler

    Zep - jeg begynder nok at have weekend vagter i det nye år, ved endnu ikke hvilke det bliver - kan det også koordineres ind senere ?

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    30 Apr 2007
    Geografisk sted
    Nyrup
    Indlæg
    700
    Mon man kan søge jobs med, hverandengang lige uge og hverandengang uligeuge?
    Spelsauen
    varmestuestrikker

Side 1 af 13 1234511 ... SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •