Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 3 af 3 FørsteFørste 123
Viser resultater 21 til 30 af 30

Emner: JanJac - strik 2009

  1. #21
    Rysse Gæst
    Ene fine ting du har fået strikket.

  2. #22
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.844
    Ja, helt enig! Du laver mange flotte ting. Især spencerkjolen kan jeg godt lide.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  3. #23
    jannie Gæst
    Utrolig flotte ting du har strikket

  4. #24
    Tilmeldingsdato
    06 Nov 2009
    Geografisk sted
    6270 Tønder
    Indlæg
    279
    Det er vel nok nogle fine ting du har lavet

  5. #25
    dorthe m Gæst
    Super flotte trøjer

  6. #26
    Tilmeldingsdato
    24 Oct 2009
    Geografisk sted
    7900 Nykøbing Mors
    Indlæg
    406
    Uha... Bare jeg var færdig med min kjole... Den er godt nok flot den røde du har lavet. Min svigerinde har lavet den i grå men din er nu endnu pænere.
    Jeg har en del købte kjoler/tunikaer som jeg bruger med leggins under og det er knæstrømper keg strikker til at bruge til dem. Måske jeg skulle overveje at droppe foden. Så kan jeg også nøjes med 2 nøgler garn i stedet for 2.5 og få alle de rester liggende...

  7. #27
    JanJac Gæst
    Tusind tak for de pæne ord. Især Dacapo'en har jeg slidt rigtig meget på. Den har jeg brugt på arbejde minimum 3 gange om ugen siden den blev færdig. Jeg trænger virkelig til endnu en trøje. Kittet er bestilt. Det er Christel Seyfarths fugletrøje. Dog bliver ærmefaconen som på flower power jakken. Jeg kan ikke have den store vidde i ærmerne når jeg har mange papirer på skrivebordet. Jeg er klar over at den ikke bliver færdig lige med det samme for det er ikke fjernsynsstrik, men så må jeg bare få nogle af de andre påbegyndte arbejder færdig samtidig med.

    Janne

  8. #28
    Birgitma Gæst
    Sikke mange flotte ting du har strikket jeg er især vild med nr 10 og 14 jeg tror nu nok jeg tager imod tilbudet om at få hjælp til at strikke en af de to ting sener på året.

  9. #29
    JanJac Gæst
    Jeg - og helt sikkert også de øvrige Krea Vendel piger - vil elske at hjælpe dig. Topstykket er ren tv-strik, men derfor også lidt kedeligt i længden.

    Janne

  10. #30
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    4050 Skibby, Hornsherred
    Indlæg
    143
    Skønne jakketrøjer
    hilsen mormorstrik
    x 5 børnebørn
    Min blog finder du vej til via min profil

Side 3 af 3 FørsteFørste 123

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •