Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 5 af 5

Emner: Kostumer i en fart

  1. #1
    Parkie Gæst

    Kostumer i en fart

    I anledning af fastelavn vil jeg lige vise jer hvad mine unger - ( Snemanden og Haren ) – fik mig narret til at lave for et par år siden, da de skulle til fastelavnsfest. I sidste øjeblik sæ’følle: Du mor gider du lige – vi skal bruge det i aften, vi er kun fire – to venner. Gode råd var dyre og tiden var lige så kostbar, så der blev skaffet tre éngangs-kedeldragter i en fart. Så hev jeg lige en rispapirslampe ned i farten, klippede nogle store papcirkler som blev overtrukket med sort stof til knappper,og fandt så en gammel kalot, og vupti så havde jeg lavet en snemand. Den næste fik kulørte knapper, krave, næse og paryk. Vupti – en klovn, og med lidt rød maling og en forbinding, fik de selskab af en såret. Nu manglede jeg kun den sidste, så af et stykke brunt lagenenlærred
    kreerede jeg en påskehare i forårshumør.
    Tak for det mor, og væk var de - efterladende et mega roderi.






    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Det er sørma godt at have en mor ...
    Du får bare de ideer .. skide godt..
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  3. #3
    marianne S Gæst
    Herlige billeder - ja, når bare fantasien er der er det utroligt hvad der kan trylles frem. Men alt dette på 4 timer - det er dog fantastisk.

  4. #4
    Parkie Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af marianne S Se meddelelser
    Herlige billeder - ja, når bare fantasien er der er det utroligt hvad der kan trylles frem. Men alt dette på 4 timer - det er dog fantastisk.
    Uha! Det var dengang dt bare gik der ud ad med fuld turbo, det gør det deværre ikke mere. Nu går alt i sneglefart. Det passer mig ikke rigtigt, selv om jeg er en sær snegl

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Du kan trøste dig med, at det er et fåtal, der kan knalde så meget af på så kort tid, som du har gjort flere gange! Flot og kreativt fundet på og udført Parkie
    og Julemor

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •