Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 4 af 4

Emner: harmonika kort

  1. #1
    Ballemosen Gæst

    Læs her harmonika kort

    hejsa

    jeg sidder her med en veninde og vi har købt sådan en pakke til at lave harmonika kort, men der er ingen vejledning, er der nogen der skulle ligge inde med en eller evt et link til en ????


    Knuz

    Jeanette

  2. #2
    Birgitma Gæst
    Jeg tror der er flere skags harmonika kort kan du ikke lægge et billede ind, jeg har lidt svært ved at forstå hvad du mener.

  3. #3
    Ballemosen Gæst

    re

    Citat Oprindeligt indsendt af Birgitma Se meddelelser
    Jeg tror der er flere skags harmonika kort kan du ikke lægge et billede ind, jeg har lidt svært ved at forstå hvad du mener.


    kan dette bruges ???

    Jeanette

  4. #4
    Rysse Gæst
    Det er 3 stykker kvardratiske papir, der er foldet og sat sammen. Til sidst er der sat 2 stykker karton på som for og bagside.

    Du folder papiret kant til kant både på den ene led og den anden led. Vend papiret om og fold den ene spids mod den anden spids.

    Vend papiret om igen og læg den ene spids ned mod dig selv. Nu kan du se at folden der vender venstre / højre skal ind i foldningen og den øverste spids skal ned i mod dig.

    Når du har gjort det på alle 3 stykker papir limer du dem sammen spids hen over spids. Vær dog opmærksom på at det midterste papir skal vende omvendt.

    Håber du kan forstå min vejledning. Kortet er rigtig flot.

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •