Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 3 af 3

Emner: hjælp - garnet driller.

  1. #1
    pialouisa Gæst

    hjælp - garnet driller.

    Jeg har købt noget super lækkert effektgarn i store "bundter", som jeg ville rulle sammen til nøgler før jeg gik igang med at hækle mig et festsjal af det. Garnet er sat sammen af en masse forskellige garner, så det giver en ret fed effekt.
    Nå - midt i oprulningen begynder garnet så at slå knuder på sig selv, og søreme også om det ikke er "væltet sammen", så jeg pludselig har 4-5 små nøgler ud af ét bundt og en masse knuder, jeg ikke kan bruge til noget?
    Det er jo ikke det, der er meningen. Men hvad skal jeg gøre - jeg føler ikke rigtig, at jeg jeg købt en ordentlig vare, og garnet kostede alligevel knap 170 kr for ét bundt med 100 gram. Jeg har købt det i garnforretningen i Køge.

  2. #2
    Knit Happens Gæst
    Jeg synes, at du skal gå ned i garnforretningen med garnet og få dem til at hjælpe dig med/kigge på det. Hvis det er butikken i Vestergade, så plejer de at være rigtigt søde til at hjælpe, synes jeg.

    Jeg tror ikke, at de er interesseret i, at du får en negativ oplevelse med varer, du har købt hos dem, og slet ikke til den pris.

    Kh
    Lotte

  3. #3
    Thomas' mormor Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af pialouisa Se meddelelser
    Jeg har købt noget super lækkert effektgarn i store "bundter", som jeg ville rulle sammen til nøgler før jeg gik igang med at hækle mig et festsjal af det. Garnet er sat sammen af en masse forskellige garner, så det giver en ret fed effekt.
    Nå - midt i oprulningen begynder garnet så at slå knuder på sig selv, og søreme også om det ikke er "væltet sammen", så jeg pludselig har 4-5 små nøgler ud af ét bundt og en masse knuder, jeg ikke kan bruge til noget?
    Det er jo ikke det, der er meningen. Men hvad skal jeg gøre - jeg føler ikke rigtig, at jeg jeg købt en ordentlig vare, og garnet kostede alligevel knap 170 kr for ét bundt med 100 gram. Jeg har købt det i garnforretningen i Køge.
    Hej Pialouisa
    Så afgjort ned i butikken og sig det er en ommer. Hvis der er et bestemt farveforløb i garnet, kan du risikere der også er gået kluddermutter i det også.
    Lad os få fortsættelsen af historien.

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •