Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 12 af 12

Emner: hundeuld - Strikkemaskine

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Jytte Molin Jensen

    ja-ja selvfølgelig kan i det, tro bare ikke at i lige sætter jer og strikker,

    jeg husker den første jeg købte, i guder hvor er det længe siden 1972 da troede jeg den var i stykker for jeg kunne ikke, men det kom med øvelsen.
    Jeg kan se der ikke er ribapperat med, men man kan lave en falsk ribkant den er måske knap så pæn.

    Min er også en Imperial Knitmaster 326 men hvad nr. den er kan jeg ikke se, tror du skal have alle nåle af og få den gjort rigtig ren. Jeg har idag fået fra juno garn den skinne jeg omtalte. Den hedder nålebremse, hele skinnen hen er der en 4 milimeter skumgummi liste men på min var al skumgummi væk, nu strikker den som en drøm, men vi må se om vi kan finde ud af det, som sagt vil jeg godt hjælpe
    Sidst redigeret af OPR1 : 27-12-2006 kl. 21:57
    Venlig hilsen
    Rokken

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet linda

    Jeg er sikker på, jeg nok skal få brug for din hjælp, dejligt at der er hjælp at hente.
    Ribapperat og hvad der ellers skal bruges, må jeg bare investere i.
    Når jeg ikke har givet noget for strikkemaskinen, kan jeg jo bruge lidt på at få den op og køre.
    Ninna har vist nok et ribapperat liggende, men hun ved ikke hvilken tilstand det er i.
    Venlig hilsen
    Rokken

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •