Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 3 af 3 FørsteFørste 123
Viser resultater 21 til 25 af 25

Emner: Skal barnet lære at strikke

  1. #21
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Laurine

    Sjovt nok, er jeg lige stødt på den remse i forbindelse med en artikel i et ugeblad om strikkecafe for børn..... det var altså den første remse
    Din fars er meget sjov, jeg tror måske, jeg skal prøve at lære min mand at strikke efter den, så kan han jo osse hjælpe børnebørnene, når de taber en maske
    Venlig hilsen
    Rokken

  2. #22
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Trækker lige den her frem nu vi har fået kreativspir på rokken
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  3. #23
    Angelmom Gæst
    min søn siger altid til mig " moar du strikker og du strikker...! er det noget til mig igen? som ikke stikker?" men når der skal sys og klippe og klistes så er han der osse, så kommer han med sin egen lille værktøjs kasse og siger " flyt dig lige mor jeg skal jo osse være der ikke? du fylder så meget..!" han er helt vild med at lave smykker, skal lære ham at sy perler på tøj...!
    Jeg lærte osse at strikke i en ganske ung aldre, men min tålmodighed rækker ikke til at lære noget nyt, jeg lærte at strikke efter digrammer, som jeg mener er en bonus da jeg abselut tider ikke kan tyde en strikke opskrift, det står på volapyk...

  4. #24
    Tilmeldingsdato
    13 Feb 2007
    Geografisk sted
    dalby , 4690 haslev
    Indlæg
    703
    Min datter på 17 år skulle strikke i skolen , men tabte lysten , da der ikke var tid til ,at der kunne samles tabte masker op ... nu har hun fået blod på tanden igen .En dag , da jeg sad og strikkede , sagde hun : Mor kan jeg ikke strikke et halstørklæde ? jo , selvfølgelig kan du det og det er færdigt nu og hun er igang med et til endda i besværligt popcorngarn...og der er tid til , at samle evt . tabte masker op ...

  5. #25
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Herligt hun ikke mistede grinsten helt
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Side 3 af 3 FørsteFørste 123

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •