Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 16 af 16

Emner: Hobbymaterialefristelser .....!

  1. #11
    strikketøsen Gæst
    [quote=Birgitma;164742]
    Citat Oprindeligt indsendt af strikketøsen Se meddelelser
    uha selvfølgelig taler jeg da med dig, Birgitma, før jeg køber noget .....

    Æh den linie med den "samtidige bestilling" var en simpel fortalelse ... ...



    Hvorfor er det lige at jeg ikke tror på det du skriver.

    Nej, det forstår jeg heller ikke?

    Spøg til side: Jeg lader mig alt for nemt friste af alle disse hobbyting og så "kommer nogen til" at putte ting i indkøbskurve hos firma(er!) med gode tilbud! SUK!

    Jeg kunne selvfølgelig stædigt fastholde, at det må være mine naboer, som bliver ved med at bruge mit dankort, når jeg ikke ser det .....

  2. #12
    Tut Gæst
    Hvis I ikke kan finde årbøgerne andre steder, har jeg stadigvæk nogle på lager.

    fra Tut

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Det kan være, at det er drillenissen, der driller dig, Strikketøsen! Den synes, at du skal have nogle hobbtyting.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  4. #14
    strikketøsen Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Strikkelene Se meddelelser
    Det kan være, at det er drillenissen, der driller dig, Strikketøsen! Den synes, at du skal have nogle hobbtyting.
    Så har drillenissen en forkærlighed for at drille mig - for her er godt nok ret mange hobbyting ..... de "sniger sig ind" alle vegne.

    Det er vist godt, jeg bor alene her for en mand/kæreste ville måske nok synes, at det var for meget . Der er hobbyting på nogle af hylderne i entréen, i små æsker under trappen i stuen, i kommoden, på hele spisebordet, på hylderne i sofabordet og skæremaskinen optager pladsen ved siden af TV-et .....

    Jeg hvordan det er sket? Og Birgitma vil eller kan ikke fortælle mig, om der findes en pille mod det her ...

    PS: Jeg strikker altså også lidt ind i mellem, p.t. på et par strømper til min veninde i England !

  5. #15
    strikketøsen Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Tut Se meddelelser
    Hvis I ikke kan finde årbøgerne andre steder, har jeg stadigvæk nogle på lager.

    fra Tut
    Jeg véd ikke, om der er flere kortfolk herinde, som savner årbøger - jeg vidste slet ikke, at du havde dem også, Tut! Men nu véd de det da, hvis de læser denne tråd ..

  6. #16
    musser Gæst

    årsbog

    Vil bare nævne at www.lenes3d.dk har års bogen endnu, den er som flere skriver smadder god

    MVH Musser

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •