Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 16

Emner: Hobbymaterialefristelser .....!

  1. #1
    strikketøsen Gæst

    Cool Hobbymaterialefristelser .....!



    Synes lige jeg ville fortælle, at Birgitma også kan være en "frister" !

    Det er pga. de indlæg om Hobbyjournal Årsbogen, at Birgitma og nogle af hendes venner nu har bestilt begge årsbøger - både den gamle for 2007/2008 og den nye for 2008/2009.

    Så fik jeg en mail om, at hvis jeg skulle have een, så skulle jeg skynde mig, for der var nok kun et par stykker tilbage - og der var totalt udsolgt og der bliver ikke trykt flere.

    Først tænkte jeg - nah pyt - det gør nok ikke noget.
    Men så kunne jeg jo ikke lade være med at gå ind og "lure lidt". Jamen der var jo masser af 3d ark i og og og .... nu havde jeg jo en undskyldning!

    Men dér hvor Birgitma havde bestilt var der kun den nye årsbog tilbage, så jeg bestilte 1 stk. af den.

    Samtidig havde jeg en bestilling inde hos et andet hobbyfirma. Og så opdagede jeg, at de havde den gamle årsbog. Jamen så måtte jeg jo skynde mig at bestille ét eksemplar af den også.
    Og dér er så kun ét eksemplar tilbage nu. (Skriv en PB til mig, hvis du er interesseret i at få forretningens navn).

    Så nu sidder jeg bare og venter på, at skal kigge forbi med mine årsbøger ..... ..... og det er altsammen slet ikke min skyld, vel Birgitma?

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Jeg siger ikke noget - udover god fornøjelse
    og Julemor

  3. #3
    Birgitma Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af strikketøsen Se meddelelser


    Synes lige jeg ville fortælle, at Birgitma også kan være en "frister" !

    Det er pga. de indlæg om Hobbyjournal Årsbogen, at Birgitma og nogle af hendes venner nu har bestilt begge årsbøger - både den gamle for 2007/2008 og den nye for 2008/2009.

    Så fik jeg en mail om, at hvis jeg skulle have een, så skulle jeg skynde mig, for der var nok kun et par stykker tilbage - og der var totalt udsolgt og der bliver ikke trykt flere.

    Først tænkte jeg - nah pyt - det gør nok ikke noget.
    Men så kunne jeg jo ikke lade være med at gå ind og "lure lidt". Jamen der var jo masser af 3d ark i og og og .... nu havde jeg jo en undskyldning!

    Men dér hvor Birgitma havde bestilt var der kun den nye årsbog tilbage, så jeg bestilte 1 stk. af den.

    Samtidig havde jeg en bestilling inde hos et andet hobbyfirma. Og så opdagede jeg, at de havde den gamle årsbog. Jamen så måtte jeg jo skynde mig at bestille ét eksemplar af den også.
    Og dér er så kun ét eksemplar tilbage nu. (Skriv en PB til mig, hvis du er interesseret i at få forretningens navn).

    Så nu sidder jeg bare og venter på, at skal kigge forbi med mine årsbøger ..... ..... og det er altsammen slet ikke min skyld, vel Birgitma?
    Nej nej det er helt og holden min skyld, du kunne bestemt ikke finde på at bestille hobbyting uden først at have snakket med mig, det er jeg helt sikker på
    Jeg forstår bare ikke lige sætningen ( samtidig havde jeg en bestilling inde hos et andet hobbyfirma ) er det så også noget jeg har bedt dig om at bestille ??? at jeg kan få mig til det.

  4. #4
    strikketøsen Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Zep Se meddelelser
    Jeg siger ikke noget - udover god fornøjelse

    Næh nej, Zep - du har allerede gjort rigeligt bare ved at lægge et eller flere flotte kort herind med skabeloner fra årsbøgerne, ik? ( !)

    Jamen jeg sidder og da også og håber, at det er det hele værd, hvad det sikkert er ...

  5. #5
    strikketøsen Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Birgitma Se meddelelser
    Nej nej det er helt og holden min skyld, du kunne bestemt ikke finde på at bestille hobbyting uden først at have snakket med mig, det er jeg helt sikker på
    Jeg forstor bare ikke lige sætningen ( samtidig havde jeg en bestilling inde hos et andet hobbyfirma ) er det så også nogle jeg har bedt dig om at bestille ??? at jeg kan få mig til det.

    uha selvfølgelig taler jeg da med dig, Birgitma, før jeg køber noget .....

    Æh den linie med den "samtidige bestilling" var en simpel fortalelse ... ...

    Jeg var bare så LYKKELIG over, at det for en gangs skyld ikke er MIG, som leder andre rokkemedlemmer i fristelse. Det er rart at kunne fordele skylden lidt. Og jeg glæder mig skam til at lege !

    Jeg skal nok snart lægge nogle kort herind, men jeg har lige siddet og bandet over ét, som jeg er kommet til at "ødelægge" .

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Kan du slet ikke redde kortet på en eller anden måde, Strikketøsen?
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  7. #7
    strikketøsen Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Strikkelene Se meddelelser
    Kan du slet ikke redde kortet på en eller anden måde, Strikketøsen?
    Desværre - jo mere, jeg rør ved det, jo værre bliver det! Men det er første gang, det sker (suk: sidder lige og finder ud af, at det vist er mit 13. kort! ) og jeg anser stadig mig selv, som en ren "kortbaby" (læs: nybegynder).

    Jeg håber da ikke, jeg er den eneste, der har måttet begynde forfra med sådan et kort. Men der er altså ikke rigtig noget, der kan redde det.

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Det var synd!
    Bedre held næste gang!
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  9. #9
    Birgitma Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af strikketøsen Se meddelelser
    Næh nej, Zep - du har allerede gjort rigeligt bare ved at lægge et eller flere flotte kort herind med skabeloner fra årsbøgerne, ik? ( !)

    Jamen jeg sidder og da også og håber, at det er det hele værd, hvad det sikkert er ...

    Her er jeg nød til at holde med dig, for da zep lavede det forklædekort og fortalte der var rigtig meget godt i den bog, det var der jeg måtte eje den bog

  10. #10
    Birgitma Gæst
    [quote=strikketøsen;164708] uha selvfølgelig taler jeg da med dig, Birgitma, før jeg køber noget .....

    Æh den linie med den "samtidige bestilling" var en simpel fortalelse ... ...



    Hvorfor er det lige at jeg ikke tror på det du skriver.

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •