Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 3 af 3

Emner: Spørgsmål om Silver Read ribaparat

  1. #1
    Anne-Marie Tofte Gæst

    Spørgsmål om Silver Read ribaparat

    Jeg har købt en Silver Read med rib apparat og elektronik brugt.

    Kan den holde til at stå sat på med rib apperat på hele tiden, jeg syntes beslagene ser spinkle ud i forhold til vægten ?

    Jeg spørger fordi jeg kan have problemer med at ribber og hovedmaskine slæden når sammen, samtidig med at jeg synes ribber er bævlet at sætte på.

    Jeg har Design a knit og har strikket et par trøjer med farvet mønster.

    Jeg har fra jeg var ca. 3 år brugt min mors Knitax som nu er kasseret da den ikke kunne strikke ordenligt mere.

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    02 Jul 2008
    Geografisk sted
    Ejby, 4623 Lille Skensved
    Indlæg
    45
    Jeg har også en Silver Reed maskine. Den står med ribapparat og det hele på hele tiden. Jeg har taget de to små beslag der hører til hovedmaskinen og sat dem på ude i siderne ved de der sidedimser der sidder på ribapparatet for at støtte hovedapparatet skråt (jeg ved ikke hvad de hedder). Det bliver maskinen meget mere stabil af.

    Min hoved- og ribslæde når fint sammen, men havde også lidt problemer med det før jeg satte de små beslag på.

    Jeg har lagt et par billeder ind. Håber det giver mening. Ellers spørg igen.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  3. #3
    Ladysmor Gæst
    Jeg har en Brother 940 elektronisk og en grovstrikker, og de stå hele tiden med patentapparatet på, tager det kun af når jeg transporterer det frem og tilbage når jeg er på kursus

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •