Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 10 af 10

Emner: Hvordan blandes de forskellige uld-typer?

Hybrid View

Foregående indlæg Foregående indlæg   Næste indlæg Næste indlæg
  1. #1
    Tilmeldingsdato
    15 May 2007
    Geografisk sted
    Jämtland Sverige
    Indlæg
    221
    Spindeforeningens GF er lørdag - men det var vel det, du mente :-)
    Hilsner,
    Vips[/quote]

    DU ER EN PERLE: nej, Det var ikke det jeg mente. Jeg ville bare har kommet en dag forkert. Renee

  2. #2
    klasus Gæst
    Ja, jeg er godt klar over, at man kan blande hvad man vil, det jeg bare funderede over var, om det skal kartes sammen eller om man skal, som hundeuld skriver trække det sammen, når man spinder med forskelligt uld i samme tråd.

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Kære Klasus prøv bare at gøre noget som du tror bliver godt, men lad os endelig vide hvad du laver vi er jo så frygtelig nysgerrig
    Fik en opringning i går , der kommer heste uld fra Fyn der skal kigges på, om det kan bruges.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  4. #4
    Vips_Amager Gæst
    Som hundeuld skrev, kommer det an på, hvor stor forskel man vil have i garnet. Hvis det f.eks. er farver, blandes de jo mere - bliver mere ensartede, hvis man karter og jo flere gange man kører gennem kartemaskinen. Hvis man vil have et rustikt garn, hvor farveforskellene tydeligt ses, er det jo helt fint at 'håndblande'. Du må prøve dig frem, alt efter hvad du selv kan lide/skal bruge.

  5. #5
    Vips_Amager Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af renee Se meddelelser
    DU ER EN PERLE: nej, Det var ikke det jeg mente. Jeg ville bare har kommet en dag forkert. Renee
    Det var godt, vi fik det opklaret - det ville have være ærgerligt at tage turen over broen en dag for sent.
    Vi ses i morgen.

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •