Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 15 af 15

Emner: Hvad gør i med rundpinde ?

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    04 Feb 2007
    Geografisk sted
    Frederiksværk
    Indlæg
    10
    Jeg har mine over bøjlestangen i klædeskabet,- de fylder ingenting skubbet helt ind til siden, til gengæld skal jeg lige måle dem når jeg går i gang med et nyt strikketøj for at finde den rigtige. Men så tit starter jeg heller ikke på noget nyt, så det er i orden frem for at have dem til at ligge og rode alle vegne.
    Pipsi

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    18 Aug 2007
    Geografisk sted
    Kbh
    Indlæg
    193
    jeg har en strikketaske fra www.sommerfuglen.dk hvor der er lommer til rundpinde, strikkepinde mm. Der er også plads til målebånd osv plus man kan bruge den til, at transportere sit strikketøj med.

  3. #13
    Mosterkoster Gæst
    Alle mine pinde ligger i et plastiketui, som fulgte med mine knitpicks. Der kan mine hæklenåle og min strømpepinde også ligge.

  4. #14
    Knit Happens Gæst
    Jeg bruger en pusletaske fra Gaia & Ko til mine strikkeprojekter. Der er så mange lommer til strikkepinde, garn, opskrifter, målebånd osv. Og så følger der en servietholder med tasken, hvor jeg har mine hæklenåle, stoppenåle, saks og alle de andre småting, man nu også har, når man strikker og hækler. Jeg er også nødt til at måle rundpindene hver gang, men til gengæld har jeg dem altid i nærheden.

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    03 Jan 2008
    Geografisk sted
    Ishøj
    Indlæg
    66
    Mine strømpepinde har jeg syet et etui til. http://www.paapinden.dk/blog/blog2009.php#etui

    Rundpindene ligger i deres oprindelige indpakning i en skotøjsæske. Sorteret efter str.
    Mvh Irene

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •