Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 9 af 9

Emner: opskrift søges på hæklet bordløber

  1. #1
    pialouisa Gæst

    opskrift søges på hæklet bordløber

    Jeg har fået det her super lækre garn, og er gået igang med at lave en bordløber. Den består af små "lapper", som skal hækles sammen, og så skal der hækles en kant udenom.
    Jeg har dog måttet smide håndklædet i ringen, for jeg ORKER bare ikke at skulle hæfte ender og hækle sammen konstant. Det er jeg kørt ret død i, efter at have lavet et oldemortæppe for nyligt.
    Så jeg leder efter en bordløber, som kan hækles i ét stykke. Mønsteret skal være luftigt, og der må gerne skulle hækles kant på efterfølgende.
    Jeg har kigget ravelry og crochetpatterncentral igennem, og der var ikke noget, der faldt i min smag. Så nu prøver jeg her

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    07 Jan 2007
    Geografisk sted
    6400 Sønderborg
    Indlæg
    1.210
    Citat Oprindeligt indsendt af pialouisa Se meddelelser
    Jeg har fået det her super lækre garn, og er gået igang med at lave en bordløber. Den består af små "lapper", som skal hækles sammen, og så skal der hækles en kant udenom.
    Jeg har dog måttet smide håndklædet i ringen, for jeg ORKER bare ikke at skulle hæfte ender og hækle sammen konstant. Det er jeg kørt ret død i, efter at have lavet et oldemortæppe for nyligt.
    Så jeg leder efter en bordløber, som kan hækles i ét stykke. Mønsteret skal være luftigt, og der må gerne skulle hækles kant på efterfølgende.
    Jeg har kigget ravelry og crochetpatterncentral igennem, og der var ikke noget, der faldt i min smag. Så nu prøver jeg her
    Hejsa

    Hvis du kan hækle via diagram, så har jeg mange opskrifter.

    Bare send en PB med din mail-adresse.
    supersine669

    carpe diem

  3. #3
    pialouisa Gæst
    hej, jeg kan desværre ikke hækle vha. et diagram :(

  4. #4
    lis ai Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af pialouisa Se meddelelser
    hej, jeg kan desværre ikke hækle vha. et diagram :(
    Det kunne være du skulle prøve med et lille diagram,for det er ikke så svært og det er nemmere at finde opskrifter. Hvis du har lyst til at prøve vil jeg gerne hjælpe dig igang.

  5. #5
    pialouisa Gæst
    Det må du meget gerne! Jeg har også set en masse fine ting på picasaweb, men det er jo også på diagrammer det hele. :)

  6. #6
    lillebi Gæst
    pialouisa, nu har jeg lige gennemgået mine gamle websites fra min tid i USA og jeg fandt et par stykker med hækling, så det kan være at du kan finde noget der også...og jeg ved jo af erfaring at du er god til de engelske/amerikanske hækletekster(jeg er gået i gang med mine firkanter)så prøv en af de her sider det kunne jo være...
    www.allfreecraft.com
    www.crafttown.com
    www.slkdesigns.com
    www.freevintagecrochet.com

    der er alt muligt med hækling på de sider
    Sidst redigeret af klasus : 20-11-2009 kl. 23:01

  7. #7
    pialouisa Gæst
    lillebi, 1000 tak for links - hvordan går det med at hækle de firkanter? :)

  8. #8
    lillebi Gæst
    jeg kæmper stadig med tungen lige i munden med den første...men jeg skal nok få det lært
    og selv tak..du har været en stor hjælp med oversættelsen

  9. #9
    pialouisa Gæst
    - og det var så lidt. Jeg har kun hæklet siden i starten af januar, og kunne godt ha brugt lidt hjælp i starten -men nu kører det, især pga. youtube, og det er jo bare fedt Jeg glæder mig til at se, hvad du får ud af opskriften

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •