Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 9 af 9

Emner: papir til 3d

  1. #1
    sidse38 Gæst

    papir til 3d

    Hvis man (lovligt) skal printe 3d ark ud, hvilket papir skal man så bruge hvis det skal bliver ligesom dem man køber??

    venligst Sidse38

  2. #2
    hobbyisten Gæst
    Det du skal bruge er 130g dobbeltglittet papir, dog er Hobbygros begyndt at benytte Majestic (Hvis) med stor succes, da det giver en helt speciel effekt.

  3. #3
    strikketøsen Gæst
    Undskyld mit spørgsmål her: men hvordan/hvornår er det lovligt at printe 3D ark ud ...?

  4. #4
    Birgitma Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af strikketøsen Se meddelelser
    Undskyld mit spørgsmål her: men hvordan/hvornår er det lovligt at printe 3D ark ud ...?
    Du må gerne selv lave billeder og bygge dem op som 3d, ellers ved jeg ikke hvad der er lovligt/ulovligt

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    16 Aug 2008
    Geografisk sted
    Sydjylland, christiansfeld 6070
    Indlæg
    389
    Jeg kunne forestille mig det er ulovligt at kopiere de 3d billeder man køber. kunne forestille mig der er en form for copyright på. Men har støt på nogen enkelte steder på nettet hvor der er gratis 3d ark
    Kig gerne forbi min blog

  6. #6
    strikketøsen Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Birgitma Se meddelelser
    Du må gerne selv lave billeder og bygge dem op som 3d, ellers ved jeg ikke hvad der er lovligt/ulovligt
    Ja - jeg regnede med, at man selv kunne lave billeder, men det var netop - som du også skriver i sidste halvdel af dit indlæg - at jeg gerne ville vide, hvad der er lovligt at printe ud ....

  7. #7
    hobbyisten Gæst
    Lovligt/Ikke lovligt.

    Der findes kun en sikker måde, lav det selv.

    Der findes sider derude hvor der står at man gratis og frit kan udprinte, men i 99,9% af tilfældene er det ikke rigtigt, og det er den der udprinter og bruger det der er ansvarlig, hvis der er et brud på en copyright, uanset hvad der måtte have stået der hvor man hentede det, så med mindre man kender en der laver det, og som vil dele, eller man selv laver det, så lad være med at bruge det.

  8. #8
    sidse38 Gæst
    Altså det link jeg har fandt jeg herinde.

  9. #9
    hobbyisten Gæst
    Rokken påtager sig ingen ansvar for det materiale der bliver postet herinde, og vi har ingen mulighed for at garanterer at postede link er lovlige.

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •