Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 13 af 13

Emner: Hvor tit gør i rent :-)

  1. #11
    Enaj Gæst
    Hvor er det godt at høre, jeg ikke er den eneste der ikke springer rundt med støveklud og Ajax hver dag

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    07 Jan 2007
    Geografisk sted
    6400 Sønderborg
    Indlæg
    1.210
    Citat Oprindeligt indsendt af elsemarie Se meddelelser
    Rengøringen er ikke det der fylder så meget her, det er vi gode til at deles om.

    Men min håndarbejde, er et problem. Jeg har alt for mange projekter og er ikke særlig god til at lægge det væk når jeg starter på noget andet. Det bliver lagt ind på bordet, gulvet, strygebrættet o.s.v. i mit arbejdsværelse. (Som er det oprindelige soveværelse med god plads) Jeg har et utal af kurve, æsker, og kasser. Når jeg så vil arbejde der skal jeg rydde væk og sætte på plads for at komme til. jeg har reoler og hylder overalt men jeg kan ikke få plads til det.

    Det tager lysten og det irriterer mig enormt. Jeg har lavet regler for mig selv når det er ryddelig men så bliver jeg grebet af et projekt og det næste og det næste og pludselig er jeg tilbage i det gamle.

    Måske skulle jeg gå ind og rydde op !!!!!!!!!!
    GISP GISP GISP - tror du er min soul-mate...... NØJAGTIGT sådan har jeg det også.
    supersine669

    carpe diem

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    16 Aug 2008
    Geografisk sted
    Sydjylland, christiansfeld 6070
    Indlæg
    389
    Vi prøver så vidt muligt at støvsuge,vaske gulve og tørre støv af en gang i ugen (vi er lige blevet færdige med den store omgang)

    Ellers er der bare en lettere oprydning de øvrige dage
    Kig gerne forbi min blog

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •