Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 3 af 3 FørsteFørste 123
Viser resultater 21 til 23 af 23

Emner: swiss cheese

  1. #21
    Tilmeldingsdato
    19 Jul 2010
    Geografisk sted
    Aalborg
    Indlæg
    6

    Spørgsmål Hjælp til ostehullerne

    Jeg er også blevet forelsket i det tørklæde og havde slet ikke før nu, set, opskriften lå herinde, men jeg fik den også gratis med garnet, så det går jo nok.

    Opskriften er jo lige til, men mine ostehuller bliver bare ikke så kønne, det er altid mindst 1 lang maske i dem, se billederne.

    Er der nogen, der har nogle tips til, hvordan jeg kan undgå dette, da jeg gerne vil have sådan et fint tørklæde.

    Jeg kan nu høre at det krymper meget under filtning i maskine (hvilket jeg aldrig har prøvet), så det skal jeg nok være opmærksom på, hvis jeg overvejer det - det er kauni, jeg strikker i.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  2. #22
    Jeanne Thøgersen Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Doooot Se meddelelser
    Jeg er også blevet forelsket i det tørklæde og havde slet ikke før nu, set, opskriften lå herinde, men jeg fik den også gratis med garnet, så det går jo nok.

    Opskriften er jo lige til, men mine ostehuller bliver bare ikke så kønne, det er altid mindst 1 lang maske i dem, se billederne.

    Er der nogen, der har nogle tips til, hvordan jeg kan undgå dette, da jeg gerne vil have sådan et fint tørklæde.

    Jeg kan nu høre at det krymper meget under filtning i maskine (hvilket jeg aldrig har prøvet), så det skal jeg nok være opmærksom på, hvis jeg overvejer det - det er kauni, jeg strikker i.
    Krympningen kommer da an på hvilket garn du bruger og hvilke grader du vasker på

  3. #23
    Jeanne Thøgersen Gæst
    Krympningen kommer an på hvilket garn og hvilke garn du bruger

Side 3 af 3 FørsteFørste 123

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •