Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 20 af 20

Emner: Mønster til voksibetræk

  1. #11
    MetteB Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af snulli Se meddelelser
    Jeg ved nemlig ikke om det mønster der er blevet lagt herind ( mange tak forresten) Passer til en original voksipose. Jeg er lidt nybegynder, så derfor er jeg ikke helt tryg ved at sprætte det gamle op. Øj et dilemma. Måske skulle jeg bare droppe tanken. Tak for de hurtige tilbagemeldninger
    Du skal ikke sprætte det gamle op, mne bare ligge det på mønster papir og tegne efter:-)
    Nu bor vi i hver vores ende af landet, ellers ville jeg gerne hjælpe.
    Jeg har familie i Varde, og kommer derover i løbet af de foråret, men ved ikke hvor du bor?
    Eller hvordan kan jeg ellers hjælpe?

  2. #12
    snulli Gæst
    Tak for alle svarene - jeg kaster mig ud i det. Så må det briste eller bære.

  3. #13
    hedemann Gæst
    hvis du ik allerede har gået igang, så har jeg et liggende...som dog, har jeg lovet, ik må ligges offentligt og kun sendes pb?

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    19 Feb 2010
    Geografisk sted
    Bornholm
    Indlæg
    12
    Hej

    Er der nogen som kan skaffe et mønster og vejledning på en voksipose, altså den hele og ikke kun betrækket :-)

    Håååber sådan for vil rigtig gerne prøve at sy sån en til min datter

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Citat Oprindeligt indsendt af Musse1977 Se meddelelser
    Hej

    Er der nogen som kan skaffe et mønster og vejledning på en voksipose, altså den hele og ikke kun betrækket :-)

    Håååber sådan for vil rigtig gerne prøve at sy sån en til min datter
    Hvis ikke en af de andre dygtige rokkere kan hjælpe dig, så ved jeg, at der er en gør-det-selv-tråd inde på www.slyngebarn.dk. Her er der mange, der selv har lavet hele voksiposerne. Måske kan du få et mønster derinde
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.832
    Nu spørger jeg nok dumt. Hvad er en voksipose? Hvad bruger man den til? Jeg har aldrig hørt om en voksipose før.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  7. #17
    Morline Gæst

    Jeg har...

    Jeg har en beskrivelse - syvejedning som jeg kan sende som et word dokument til mail.
    Har selv lige syet, men der tegnede jeg bare af fra det gamle. Her er resultatet:
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  8. #18
    Jeanne Thøgersen Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Strikkelene Se meddelelser
    Nu spørger jeg nok dumt. Hvad er en voksipose? Hvad bruger man den til? Jeg har aldrig hørt om en voksipose før.
    Strikkelene - en moderne tingest der er til at bære babyen i over korte strækninger og ellers kan den bruges som sovepose - den originale ligger på ca 1500,- den uoriginale i Bilka/Føtex ligger på max 500,- derfor er mønstret så eftertragtet.

    Jeg har mønstret til babybornstørrelse

  9. #19
    Tilmeldingsdato
    18 Oct 2014
    Geografisk sted
    Frøslevvej 31,6330 Padborg
    Indlæg
    1

    Læs her voxipose mønster

    Citat Oprindeligt indsendt af snulli Se meddelelser
    Jeg ved nemlig ikke om det mønster der er blevet lagt herind ( mange tak forresten) Passer til en original voksipose. Jeg er lidt nybegynder, så derfor er jeg ikke helt tryg ved at sprætte det gamle op. Øj et dilemma. Måske skulle jeg bare droppe tanken. Tak for de hurtige tilbagemeldninger
    linket til voxi mønster virker ikke , melder konstant server not found
    er der et andet link ?

  10. #20
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Ved at søge på Google kom den her frem http://www.baby.dk/debat/98775pi1/kr...fter-det-.aspx
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •