Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 26

Emner: hagesmæk

  1. #11
    pialouisa Gæst
    Så blev den anden hagesmæk færdig - jeg har lavet stangmasker istedet for dobbelte i kanten, og det blev MEGET bedre. Så jeg skal bare have pillet den første kant op, så den også bliver fin
    Jeg dropper knapperne - nok ik så rart at få sådan én kørt rundt i ansigtet

    Jeg ville så brodere noget pynt på, men jeg kan ikke få det pænt på bagsiden. Så.. gode ideér modtages meget gerne
    Marie Fleur-stinget er så bare pillet op igen. Jeg synes ellers, det er så pænt, men det dur jo ikke, når det er grimt på bagsiden.

    Mor4- jeg har simpelthen lært det på youtube af alle steder! Jeg søgte på "crochet", og så væltede det bare frem med videoer. Det er bare typisk mig - jeg ville hækle et tæppe til min søsters kommende bebs, og købte garn, nål og mønster. Og SÅ lærte jeg at hækle
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  2. #12
    mor4 Gæst
    Tak for det svar ... mon jeg kan lære det ad den vej???

    Synes det ser rigtig sødt ud med blomsten Nu ved jeg jo ikke hvordan bagsiden ser ud men det gør vel ikke noget den ikke er helt så pæn, det er jo trods alt forsiden man skal se, ikk?

  3. #13
    pialouisa Gæst
    Selvfølgelig kan du det - det er ret nemt, synes jeg, når man kan se, hvad der bliver lavet :)

    Nu har jeg jo lavet de 2 hagesmække(r). Og nu har jeg så lyst til at lave noget andet Nogle gode ideér til, hvad jeg kan lave ud af bomuldsgarn til baby?

  4. #14
    Rysse Gæst
    Super søde "smække".

    mht. blomsten. I stedet for at, kan du så ikke sy immellem for og bagside. Jeg ved ikke om det kan lade sig gøre.

    Hvad med at hækle nogle små futter. jeg har en opskrift du kan få ved at sende din mailadresse til mig i en PB. Men ellers ligger der i download en opskrift på nogle rigtig søde, som er meget nemme at hækle.

  5. #15
    pialouisa Gæst
    hej Rysse,
    jeg prøvede også at hækle imellem, men det ville ikke rigtig, som jeg ville :-(
    Kan jeg hækle babyfutter i alm. bomuld? Jeg har også fundet en sød hat, men kan bebser tåle alm. bomuld?

  6. #16
    Rysse Gæst
    Har du hæklet blomsten. OK jeg troede at du havde syet den på. Jeg har altid brugt bomuld til mine børn og de har så vidt jeg ved ikke taget skade.

  7. #17
    pialouisa Gæst
    argh, jeg vrøvler... :D Den er selvfølgelig syet ind. hihi :)
    Ok, jeg vil da forsøge mig med noget andet end hagesmække så - måske et par futter ville være godt :)

  8. #18
    Rysse Gæst
    Du kunne evt. gå ind på www.garnstudio.dk i søgefeltet kan du skrive hækle. Hvis du så scroller nedaf kommer babyopskrifterne nederest. Alle opskrifterne er gratis.

  9. #19
    pialouisa Gæst
    ej, tak for det :)

  10. #20
    Tilmeldingsdato
    19 Oct 2008
    Geografisk sted
    7120 Vejle øst
    Indlæg
    304
    Til bebser har jeg hæklet bluser også, det er faktisk ikke så svært ;) ellers er klude, og små håndklæder nemme at hækle....der bruger man også almindelig bomuldsgarn. en af de opskrifter der er inde på garnstudio som jeg har hæklet er en frakke, i eskimould den er fed! ....til hvis du vil igang med andet garn en dag :)

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •