Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 8 af 8 FørsteFørste ... 45678
Viser resultater 71 til 77 af 77

Emner: Super Karla KAL 3. tråd

  1. #71
    blomstersommer Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Nette Se meddelelser
    Ja, en mønsterpind fra vrang, en mønsterpind fra ret, en mønsterpind fra vrang. I alt tre på hinanden følgende mønsterpinde.
    - Men det står altså også dumt. :-)

    Tak, og du bliver med garanti rigtig glad for det. Jeg elsker mit. :-)


    Nette
    Fantastisk.
    Mange tak for svar

    Ok super, og mønstret er det samme fra retsiden som på vrangsiden ik? ikke noget med at man skal strikke vr hvor der står r i mønstret når man strikker det fra vrangsiden vel?

    Men ja synes godt nok det er knudret forklaret i opskriften, det havde jeg aldrig selv regnet ud

    Og wauw hvor er det nogle flotte farver i dit sjal

  2. #72
    Nette Gæst
    Tak, og nej, ikke noget med vrangmasker. Det er det samme mønster på alle tre pinde. :-)

    Nette

  3. #73
    blomstersommer Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Nette Se meddelelser
    Tak, og nej, ikke noget med vrangmasker. Det er det samme mønster på alle tre pinde. :-)

    Nette
    Mange tak, fik vidst bare lige forvirret mig selv, må vidst hellere bare komme i gang :D

  4. #74
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    Herlev
    Indlæg
    167
    Så nu har jeg købt garn til det sjal. Jeg har købt noget Evilla garn så nu skal jeg igang. Jeg strikker desværre ikke så hurtig og tid er heller ikke noget jeg har meget af så hvis det nogensinde bliver færdigt så tager det nok et års tid eller sådan noget.
    Varme rokke-kram
    Connie

  5. #75
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Det skal du ikke være ked af, Connie! Jeg er kun ca. halvvejs med mit, fordi jeg prioriterer varmstuestrikken først. Det haster ikke med at få mit sjal færdigt. Sjalet render ingen steder, mens jeg laver andet håndarbejde. Det er meget vigtigere at få lavet noget varmt til de hjemløse og kriseramte.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  6. #76
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    Herlev
    Indlæg
    167
    Nu er jeg gået igang og om det er mig eller det sene tidspunkt ved jeg ikke helt men jeg er stødt på problemer. Jeg har strikket masker op med s-opslag 25 masker. Når jeg strikker 1. mønster pindt i mønster A får jeg at der er 15 masker i mønsteret - hvordan får jeg mønsteret til at passe når jeg har 10 masker mere? Jeg kan ikke se at det kan komme til at passe.
    Varme rokke-kram
    Connie

  7. #77
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Husker du at slå garnet om pinden imellem de 2 vrang sammen? Det skal passe med 25 masker.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

Side 8 af 8 FørsteFørste ... 45678

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •