Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 8 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 77

Emner: Super Karla KAL 3. tråd

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.839
    Nej, hvor er det flot, Ejlskov!
    Jeg er gået i stå med mit på grund af varmestuestrik. Det bliver nok færdigt engang, når jeg får tid til det igen.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  2. #12
    olde66 Gæst


    Hvor er det super flot

  3. #13
    lis ai Gæst
    Hvor er det flot Ejlskov. Har garnet selv skiftet farve eller har du bestemt?

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    19 Jul 2008
    Geografisk sted
    6091 Bjert
    Indlæg
    61
    Det er Kauni med farveskift - og det passede næsten med firkanterne.

    Jette

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    16 Aug 2008
    Geografisk sted
    Sydjylland, christiansfeld 6070
    Indlæg
    389
    Det er virkelig flot i sort og hvid
    Kig gerne forbi min blog

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    02 Feb 2007
    Geografisk sted
    Silkeborg
    Indlæg
    78
    Hold da helt op hvor er det flot. Jeg er ved firkant nr. 21. Er lidt i tvivl om hvordan trekanterne strikkes - men det løser måske sig selv når jeg kommer til dem. Glæder mig til at blive færdig med det da jeg synes det er så flot.
    Mange Rokkeknuz
    Inka56

  7. #17
    jannie Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Ejlskov Se meddelelser
    Så er mit spændt op - og billedet er ikke i sort/hvid - det er sjalet - og lagnet - og gulvet:

    hvor er det flot og farverne har bare den helt rigtige måde at lægge sig på i dit sjal flot lavet

  8. #18
    blomstersommer Gæst
    Jeg er lige gået i gang med super karla sjalet - eller dvs jeg er ved at øve mig på det :D
    Så strikker lige i strømpegarn her som et forsøg for at se om jeg kan finde ud af det der med at strikke dem sammen.

    Har fået strikket de første to firkanter, men er nu nået til nummer 3, og så opstår der problemer :D

    Jeg ved ikke hvordan man strikker masker op, de skal strikkes op på vrangsiden og strikkes drejet vrang. Det med vrangsiden og drejet vrang har jeg styr på, men ved ikke lige hvordan man strikker masker op :(

    Altså der er jo 50 pinde på den lang side hvor der skal strikkes 25 masker op, er der nogen der kan forklare det på skrift - måske lidt en umulig opgave, men det er et forsøg hver, ik ;)

  9. #19
    Tilmeldingsdato
    10 Jan 2009
    Geografisk sted
    Tranekær Langeland
    Indlæg
    9
    Hej blomstersommer
    Når du strikker, tager du den 1. maske løs af, derved får du kun 25 masker at samle op i, hvis jeg forklarer det rigtigt. Da jeg lavede det, brugte jeg en hæklenål de første par gange hvor jeg skulle strikke vrang op, men fandt ud af at det var lige så nemt at strikke dem op.
    Håber det er til at forstå, ellers er der måske en anden der er bedre til at forklare det. :-)

  10. #20
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.839
    Du behøver ikke at strikke dem drejet vrang. Det gør jeg ikke. Jeg strikker bare en alm. vrang maske. Jeg synes selv, at det ser pænt nok ud.

    Det passer med de 25 masker, da du jo kun strikker kantmaskerne hver anden gang (strik på de ene side af strikketøjet og løs af på den anden) , så du stadig kun har 25 masker i kanten til at strikke op.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

Side 2 af 8 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •