Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 10 af 10

Emner: Skind-hjemmesko- mønster efterlyses

  1. #1
    Lavendel Gæst

    Skind-hjemmesko- mønster efterlyses

    Har nogen dette mønster? Så ville jeg blive glad for en kopi. Har haft det, men det er blevet pist ..væk.
    mange hilsner Lavendel
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001
    Det mønster har jeg også brugt - og mit er også væk, men jeg tror, jeg ved hvor den kom fra. Prøv at finde denne bog på biblioteket:
    Rulam, (1982)
    af Kirsten Tange Jørgensen (Placering: 64.61)
    Indhold: Sådan gøres det - tilskæring og sytips ; Håndsømme ; Udsmykning af rulam ; Rulam sammen med andre materialer ; Basismønstre og konstruktioner.

    Hvis det ikke er denne bog, så spørg til andre bøger om skindsyning - jeg er helt sikker på at jeg fandt mønstret på biblioteket.
    God jagt

  3. #3
    Lavendel Gæst
    Mange tak - det vil jeg gøre, kan næsten ikke vente til mandag!!

  4. #4
    Lavendel Gæst
    Har nu fået fat i bogen. Det er ikke det rigtige mønster, de er også fine, de sko der er déri, men...så jeg søger videre
    lavendel

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    28 Sep 2007
    Geografisk sted
    Bramming
    Indlæg
    67
    Jeg har en gammel bog der hjemme om at sy i skind og jeg mener der er mønstre i den. Jeg kigger lige når jeg kommer hjem
    Hvis du ikke får svar i dag, så kan du bare lige hive fat i mig, for så er det sikker fordi jeg har glemt det..........Jeg er ret glemsom for tiden
    Hilsen Snuggi
    medlem af krea-syd og vest

  6. #6
    Pia.a Gæst
    Åh hvis nogen stadig har den vil jeg blive rigtig glad for en kopi. Jeg kan heller ikke finde den rigtige
    kram Pia

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    23 Feb 2009
    Geografisk sted
    Brønshøj
    Indlæg
    47
    Prøv at kigge på denne side. Det er ikke helt den samme model, men måske kan den bruges?
    http://www.marthastewart.com/good-things/felt-slippers

    Held og lykke
    Ulla

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    04 Mar 2009
    Geografisk sted
    østjylland 8500
    Indlæg
    319
    Martha Stewarts hjemmeside er iøvrigt fantastisk vil jeg bare sige....endeløs række af gode ideer....

  9. #9
    Pia.a Gæst
    Undskyld jeg først svare nu. Har problemmer med rammene i min pc.
    EN dejlig side Ulla men som du skriver er det ikke den samme mønster. Vil prøve den, men såfremt noget har den vil jeg blive rigtig glad for at modtage et kopi af den.
    Kram Pia

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    17 Jun 2010
    Geografisk sted
    Broby, Fyn
    Indlæg
    47
    Ser lige denne tråd og håber der er nogen derude der ligger inde med mønsteret... Jeg har fundet bogen med det, men der er desværre flere mdr ventetid på den :-(

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •