Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 24

Emner: Hvem kommer først

  1. #11
    Vips_Amager Gæst
    Jeg tror med forummet her, at der er du vist også med i forfronten af livet :-)
    God weekend

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    04 Jan 2009
    Geografisk sted
    5900 Rudkøbing
    Indlæg
    20
    HHmmm... tror da snart hundeuld spinder af alt og hvad som helst ... dælme glad for jeg ikke er nabo - hun havde sikkert klippet min hund i tide og utide - for ikke at tale om alle andre dimser og dingenoter der liiiige skulle afprøves..... om man nu lige kan spinde af dette eller hint.....

    har snart på fornemmelsen, at hun osse har prøvet at spinde af træer, buske, blade og dåser..... tror bare det kradser lidt vel rigeligt......
    Ejer to venstrehænder og 10 tommelfingre og er nok en klovn - men laver håndarbejde - med blandet resultat.

  3. #13
    Thomas' mormor Gæst
    Sad lige og dovnede ved skærmen, og lod blikket løbe ned over overskrifterne. Denne er fra den 13. januar.

    Vintersæd spolerer BH-mål på 1,7 (15:30)

    Ja, så kan i fundere lidt over det.


  4. #14
    Tilmeldingsdato
    16 Aug 2008
    Geografisk sted
    Sydjylland, christiansfeld 6070
    Indlæg
    389
    Ja synes nok det var begyndt at hænge lidt
    hvis man må skrive sådan noget
    Kig gerne forbi min blog

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    03 Jan 2008
    Geografisk sted
    Ishøj
    Indlæg
    66
    Det skulle vel aldrig være disse her du søger ?



    Klasus gjorde mig opmærksom på dit ønske om at spinde af ulden, da hun så dem på min blog.
    http://www.paapinden.dk/blog/blog2008.php#uldsvin

    På min søsters kollektiv har de dem gående ude i baghaven - så jeg skal gerne sende en stafet afsted og spørge efter muligheden for en vareprøve, hvis du vil love at sende en lille prøve færdigspundet garn retur - for jeg har længe ønsket at prøve og strikke af uldsvinet
    Mvh Irene

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Jeg ville gerne prøve også for at lukke munden på TV Øst de havde dem nemlig i en udsendelse, som de sluttede med, at det ikke kunne spindes....Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm hvor ved de det fra ??????? har de prøvet !!!!!!!
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  7. #17
    Rysse Gæst
    Det bliver spøndende at følge med her.

  8. #18
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2009
    Geografisk sted
    Haslev
    Indlæg
    160

    Taler

    Der var et indslag i fjernsynet om det, hvor de sagde, at de var blevet spurgt om man kunne strikke af garn lavet af børsterne. Svaret var nej - et ville være som at iklade sig kokosmåtter. Men gade vide om spørgsmålet kom fra Hundeuld?

  9. #19
    Tilmeldingsdato
    15 May 2007
    Geografisk sted
    Jämtland Sverige
    Indlæg
    221
    Jeg var over i Jylland og kæle med nogle af disse grise for 5-6 år siden,de er mere stride end elg og hvem skal så klippe dem for dig hundeuld?

  10. #20
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Å det kan du da Renee du har træningen...
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •