Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 3 af 3

Emner: Har I egentlig nogensinde tænkt over

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet Har I egentlig nogensinde tænkt over

    ..at der på sådan en varmestueklud, hvor man slår 210 m op, tager ud til spids (ender med 250 m) og tager ind igen, og i øvrigt strikker 40 riller, er 18400 m?

    Det er ikke så underligt, hvis man får lidt ondt i skulderen, hvis man stikker sådan en på en dag

    Jeg har ribbet huset for acrylgarn og samlet det. Det var utroligt, hvad jeg egentlig havde. Der var købt lidt her og lidt der, for at ungerne kunne strikke for sjov. Og så havde vi glemt alt om det, når de blev trætte af det. Lidt pinligt, at jeg i et tekstil-kvalitets-hus kunne finde 1 kg acrylgarn. Også lidt pinligt, at jeg havde været for nærig til at give dem ordentligt uldgarn at strikke af.

    Nu vil jeg strikke det kg op til varmestuen, og så aldrig mere beflitte mig med sligt usselt materiale.

    (Faktisk fandt jeg mere, men en kollega kunne godt bruge en stola af noget pelsegarn, og min mand vil egentlig helst have halstørklæde af acryl, så han bare kan smide det i vaskemaskinene, så lidt af det går til hjemmebrug)

    Tine Ditmar
    Sidst redigeret af OPR1 : 27-12-2006 kl. 22:06
    Venlig hilsen
    Rokken

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet msdis

    Jeg får ondt i skulderne bare ved tanken om 18400 m , men hvis der i hver maske er en lille tanke til modtageren, går ømheden over og bliver til solskin.
    Mette
    Venlig hilsen
    Rokken

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Overflyttet sg

    Mon ikke vi kunne komme i Guinness rekordbog, hvis vi regnede alle vores masker sammen

    Jeg tør slet ikke begynde at regne på det, vi bliver jo alt for trætte så.

    mange hilsner
    Sanne
    Sidst redigeret af OPR1 : 27-12-2006 kl. 22:06
    Venlig hilsen
    Rokken

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •