Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 4 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 40 af 43

Emner: Hundeuld leger 2009 nr 1

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    [quote=renee;157779][quote=renee;155799]
    Citat Oprindeligt indsendt af hundeuld Se meddelelser
    Da jeg alligevel skulle filte idag i vaskemaskinen lavede jeg en lille prøve, og om ikke den her uld også fint kan filtes.

    Nu stopper du Jeg sælge ulden til dyner så siger du at den kan filte. Skal du ødelægge min ry quote

    Nu har jeg dig HundeuldHar bestilt 20 kilo superwash kartebånd. Put det i din vaskemaskine og filt det Renee

    Ha ha hvornår får du det, så skal jeg da med glæde forsøge at ødelægge mere af dit ry min søde veninde
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #32
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Ved du hvad, Renee!! Så kan du bare sælge dynerne som vattæpper istedet for!
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  3. #33
    Tilmeldingsdato
    15 May 2007
    Geografisk sted
    Jämtland Sverige
    Indlæg
    221
    Citat Oprindeligt indsendt af hundeuld Se meddelelser
    [
    Ha ha hvornår får du det, så skal jeg da med glæde forsøge at ødelægge mere af dit ry min søde veninde

    Jeg er igang med en meget spændende korrespondence med en uld (Yorkshire)jyde. Godt jeg kan dialekten. Tror jeg har lokkede ham i kælderen for at finde anderledes sager til mig.

  4. #34
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    uha uha fortæl fortæl når du ved noget...
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  5. #35
    Rysse Gæst
    Ja, så har jeg gået med vanterne nogle dage. Så her kommer en tilbagemelding på dem. Men først lidt om mit forhold til uld.

    Jeg har både astma og allergi og har haft fornøjelsen af begge dele siden jeg blev født. Dundyner, husdyr og og en masse forskellige madvare har altid været forbudt. Hver gang jeg kom i nærheden af uld så kriblede og krablede det på hele kroppen, som om jeg lå i en myretue. Så det er jeg altid gået i en stor bue uden om.

    Men efter at jeg er kommet på Rokken.dk har jeg lært, at uld ikke bare er uld. Der er imponerende mange varianter og kvaliteter. Jeg havde aldrig tænkt på at uld kunne komme fra andre dyr end et får. Men jeg lære noget nyt hver dag .... heldigvis.

    Så min oplevelse med disse vanter har været god, rigtig god endda. De kradser ikke, jeg har ikke slået ud af dem og de har holdt mine fingre og hænder dejlig varme. Selv i dag, hvor der har blæst en strid vind, her i nord sjælland, har de været varme.

    Så jeg kan kun give dem, mine bedste anbefalninger.

  6. #36
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Dejligt at høre Rysse, så passer det jeg regnede med..Tak fordi du ville være "forsøgsperson"
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  7. #37
    Rysse Gæst
    Velbekommen. De vanter er bare super lækre. Jeg kan godt forstå, hvis der er nogen der er misundelig.

  8. #38
    Tilmeldingsdato
    26 Dec 2007
    Geografisk sted
    Midt 8620Kjellerup
    Indlæg
    217
    såå fik jeg endelig strikke det færdig. mine luffe jeg har strikket af hundeulds garn og jeg siger jer de er bare så lækkere at gå med" jeg har gået med dem hele dage på arbejde"
    og side og strikke i det er lige så godt det løber bare gennem fingerne uden problemer.


    her er lige et par foto af mine luffer
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Lev livet vi har det kun til låns.

  9. #39
    Tilmeldingsdato
    16 Dec 2006
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    644
    Hvor er det smart, med og uden top,
    flot arbejde .
    Med venlig hilsen Steffen

    Livet er ikke det værste man har - om lidt har Winnie klar .

  10. #40
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Det må give nogle ekstra dejlig varme fingre
    og Julemor

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •