Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 5 12345 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 43

Emner: Hundeuld leger 2009 nr 1

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075

    Hundeuld leger 2009 nr 1

    Ja så starter vi 2009 med at lege med rokken og et får

    Jeg var oppe ved Renee www.enuldenaffaere.dk for at "hamster" karteflor Image003-500.jpg
    Fandt også noget karteflor der bliver brugt til uld dyner ..
    Det kan du ikke spinde Bente sagde Renee

    Meeeeeen det skal man ikke sige til mig..

    1-500.jpg 2-500.jpg 3-500.jpg 4-500.jpg 5-500.jpg

    Kartefloret som jeg håber Renee kommer ind og skriver lidt mere om , viste sig som meget meget nem at spinde, og jeg kan stærkt anbefaler det til alle ny begynder, da fiberne hænger fint sammen. Og det er som en drøm at strikke af.
    Når de her luffer er færdig i aften, skal jeg ud og finde en person der vil prøve at bruge dem, en der siger uld kradser, for jeg har på formemmelsen at det her uld bestemt ikke "kradser "
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    På skærmen ser det ihvertfald godt ud
    og Julemor

  3. #3
    Rysse Gæst
    Jeg vil da gerne prøve dem. Jeg syntes nemlig at uld kradser og kan være ubehageligt at have på.

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    05 Dec 2007
    Geografisk sted
    Storkøbenhavn
    Indlæg
    347
    Jeg, der normalt er lidt uld-kradse-sky, afprøver dem gerne De ser rigtig dejlige ud!!!
    - Carpe Diem! -

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    5500 Middelfart
    Indlæg
    892
    Hvor ser det spændende og fint ud. Glæder mig til at høre nærmere om "kradseriet"
    Strikke Marie

  6. #6
    klasus Gæst
    Det ser godt ud......... Jeg kan ikke lade være med at tænke på, om Renee havde en bagtanke med at sige til netop dig, Hundeuld, at det kunne du ikke spinde...

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    15 May 2007
    Geografisk sted
    Jämtland Sverige
    Indlæg
    221
    Hov hov, Nej, det var på kartemaskine da hundeuld gjorte sin stormfulde entré. Det vil jeg have til højre, det vil jeg have til venstre og hvad er det(pegende på dyneulden)" naeh svarede jeg, Det er ikke til at spinde. Det er noget jeg køber færdig vasket for at brug til fyld så jeg kender ikke kvaliteten." MEN fruen er ikke til at stil tilfreds. Fruen vil har sin vilje og fruen købt en pose med hjem.

    Jeg ved ikke hvilket får race det er, det er blødt, ikke egnet til filt (tror Jeg) Jeg sælger det til folk som laver dyner,til fyld, og til Hundeuld. Det koster 120kr. pr kilo og jeg har 300 kilo på loftet. Alle er velkommen til at prøve, så har jeg mindre til at slæbe med til Sverige.

    O.K. hvis jeg slæber det med slæber hundeuld det bare med hernede igenRenee

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Hvorfor i alverden skal svenskerne have vores dejlige uld, kan du så lade det være hernede... og dog kig lige her på det svenske paradis http://www.hundeuld.dk/jensrenee.html det er sørma et sted man mega gerne vil op til igen, vi har planlagt 2 ture i år, os skal Renee og Jim ikke blive fri for, også så er der jo også den der sangnattergal der skal synge opera deroppe i august.. uha uha
    Men i kan læse mere her om Sverige her http://www.enuldenaffaere.dk/ gå ind under kalenderen.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Nu kom Rysse først til at sige hun vil være forsøgs kanin, så du får lufferne på søndag når vi ses, og så må du aflægge fuld beretning her i indlægget når du har gået med dem et stykke tid...
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Citat Oprindeligt indsendt af klasus Se meddelelser
    Det ser godt ud......... Jeg kan ikke lade være med at tænke på, om Renee havde en bagtanke med at sige til netop dig, Hundeuld, at det kunne du ikke spinde...
    Neeeeeej DET kan da ikke være sandt vel
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Side 1 af 5 12345 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •