Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 9 af 9

Emner: Hjælp til salg af kort

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    04 Sep 2007
    Geografisk sted
    Odense
    Indlæg
    30

    Flov Hjælp til salg af kort

    Nu har jeg være inde og se alle de flotte kort, de forskellig har lavet. Jeg tænker bare på hvordan får i solgt alle Jeres kort ?? Jeg er gået i stå med at lave kort, da jeg ikke kan få dem solgt.

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Det klarer jeg nemt Jeg laver kun til eget behov, som bytteting, som gave eller, hvis nogen skulle begejstres over min stil, så som bestilling.
    og Julemor

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001
    Prøv af stille en lille samling på din arbejdsplads - eller spørg familie og venner om de kan have nogen med på deres arbejde. Vær opmærksom på ikke at stille for mange frem af gangen - der findes desværre mennesker, der ikke kan læse prissedler og lader som om der er selvbetjenng, men de er heldigvis sjældne.

  4. #4
    Birgitma Gæst
    Min svigermor har nogle med til bankospil og så står der nogle ved min frisør.

  5. #5
    strikketøsen Gæst
    Ja - jeg har jo ikke nået at lave særlig mange endnu! For jeg strikker jo også - og det er rart med afveksling.

    Og jeg har ikke nænnet at sælge dem endnu heller.
    Faktisk håber jeg på at lave rigtig mange, men jeg bekymrer mig ikke som sådan om at kunne sælge dem, når den tid kommer.

    For som jeg ser det, skal jeg helst have et pænt "lager" (mindst 100), hvis det er nogle, som folk kan li'. For hvis man så kommer "bagud" i forhold til, at nogle gerne vil have noget bestemt, så begynder det at blive et arbejde (dvs. kort som SKAL laves) og det vil jeg helst slet ikke ud i ....

    Der skal være en stor glæde ved selve kortfremstillingen - og det er glæden, der skal drive værket.

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    03 Dec 2008
    Geografisk sted
    9210 Aalborg
    Indlæg
    169
    Hej!
    Jeg har lavet 3d-kort i længere tid, men da også jeg havde problemer med at komme af med dem, begyndte jeg at lave sy/3d-kort.
    De tager en del længere tid at lave, jeg får ikke lavet så mange, men til gengæld kommer jeg af med dem.

    Betteklaus.

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    26 Dec 2007
    Geografisk sted
    Midt 8620Kjellerup
    Indlæg
    217
    Citat Oprindeligt indsendt af betteklaus Se meddelelser
    Hej!
    Jeg har lavet 3d-kort i længere tid, men da også jeg havde problemer med at komme af med dem, begyndte jeg at lave sy/3d-kort.
    De tager en del længere tid at lave, jeg får ikke lavet så mange, men til gengæld kommer jeg af med dem.

    Betteklaus.

    er det ikke sådan du vil vise nogle af dine kort frem her på rokken. jeg bliver da helt nysgeri hvordan man laver dem.
    Lev livet vi har det kun til låns.

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    04 Feb 2007
    Geografisk sted
    Munkebo
    Indlæg
    215
    Ja jeg synes også at du skal prøve som de andre skriver, men du kunne jo også prøve at lave din egen hjemmeside. På den måde kan du nemt visse dine kort. Bare et forslag, held og lykke med det.
    Hilsen Heidi
    Tjek nye ting på min Blog
    se under profil

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    03 Dec 2008
    Geografisk sted
    9210 Aalborg
    Indlæg
    169
    Citat Oprindeligt indsendt af Nattrolden Se meddelelser
    er det ikke sådan du vil vise nogle af dine kort frem her på rokken. jeg bliver da helt nysgeri hvordan man laver dem.
    Jeg er lige startet her i dag, men har lagt 2 kort ud på: http://www.rokken3.dk/forum/showthread.php?t=13865
    V.h. Betteklaus 9210

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •